Amin Wibowo

Saya dilahirkan di Semarang 1977, pernah belajar di SMKN 8 Semarang kemudian melanjutkan S1 dan S2 pendidikan Bahasa Inggris di Universitas PGRI Semarang....

Selengkapnya
Navigasi Web
Autonomy Learning

Autonomy Learning

Education plays crusial important rule in modern era. People have many ways to learn everything. Many ways have been provided many providers such as Google, microsoft office 365 etc.

The write has joint the Altisia.org which held by seameo qitep in language. There are many levels. The writer got A2 level when taking pretest.

The writer starts A2 level during completing the English training language using online system. It is very nice as there are many topics and sub topics.

Alhmadulilllah, it has completed before the due date. It will be end in July 10, 2023. The writer will be getting the certificate on completing the course and certificate of achievement after doing post test.

DISCLAIMER
Konten pada website ini merupakan konten yang di tulis oleh user. Tanggung jawab isi adalah sepenuhnya oleh user/penulis. Pihak pengelola web tidak memiliki tanggung jawab apapun atas hal hal yang dapat ditimbulkan dari penerbitan artikel di website ini, namun setiap orang bisa mengirimkan surat aduan yang akan ditindak lanjuti oleh pengelola sebaik mungkin. Pengelola website berhak untuk membatalkan penayangan artikel, penghapusan artikel hingga penonaktifan akun penulis bila terdapat konten yang tidak seharusnya ditayangkan di web ini.

Laporkan Penyalahgunaan

Komentar




search

New Post