Andy Firmansyah

Seorang Pengawas MI & RA kab. Malang Jatim...

Selengkapnya
Navigasi Web
Laut Ungapan
Cameraaaa... Rolllll... Siyappppp...! Action!

Laut Ungapan

Lek awakmu mrene, iki loh laut seng paleng seger dewe gawe ados.

Duduk ndek laute seng bek ombak gebyar gebyur iku...

Tapi ndek ungapane.

Kali seng payau...

Pertemuane antarane banyu tawar soko kali, lan banyu laut tekok laut selatan seng ombak e terkenal ganas!.

Lemahe kebek, subur... suket ijo royo² sam, mbak...

Mangkane seger lek digawe kemah.

Iso betah pirang² dino ae kemah nang kono... Banyu payau onok.

Jedingan banyu taware yo wes siyap sedia kamar² ngonk iku, meskipun mbayar...

Lengkap tersedia wes...

Dadi ra perlu khawatir lek arep ngumbah opo² ae, heuheuheuheuheu....

Segerrrr....

DISCLAIMER
Konten pada website ini merupakan konten yang di tulis oleh user. Tanggung jawab isi adalah sepenuhnya oleh user/penulis. Pihak pengelola web tidak memiliki tanggung jawab apapun atas hal hal yang dapat ditimbulkan dari penerbitan artikel di website ini, namun setiap orang bisa mengirimkan surat aduan yang akan ditindak lanjuti oleh pengelola sebaik mungkin. Pengelola website berhak untuk membatalkan penayangan artikel, penghapusan artikel hingga penonaktifan akun penulis bila terdapat konten yang tidak seharusnya ditayangkan di web ini.

Laporkan Penyalahgunaan

Komentar




search

New Post