Andy Firmansyah

Seorang Pengawas MI & RA kab. Malang Jatim...

Selengkapnya
Navigasi Web
Wisata Religi Ponpes
Pondok Pesantren

Wisata Religi Ponpes "Bi Ba'a Fadlrah" Sanan Turen

Pas awan² aku nyempetno budhal nang pondok seng onok ndek Sanan Turen. Seng jenenge ponpes,

"Bi Ba’a Fadlrah" /Bihaaru Bahri ‘Asali Fadlaailir Rahmah (Bi Ba’a Fadlrah).

Seng artine, Segarane, Segara, Madune, Fadhole Rohmat.

Ponpes iki bangunane onok ndek dalan KH. Wahid Hasyim Gang Anggur No.10, RT 07 / RW 06 Desa Sananrejo, Kecamatan Turen, Kabupaten Malang.

Tepak wes...

Dino awan iku... aku dikancani ambek nawakku seng wong asli sekitarane ponpes iku, omahe Tanggung.

Jenenge nawakku pak Senan, jek sak kantor ambek aku.

Dek e yo ditutno pisan ambek anak kanale seng dadi kebanggaane keluargane. Maklum... Anake nemplek plek! koyok perangko seng tas mari kenek dilat. Sluuuurrrrrrppppp....!

Plek! Keleeettttt...

Wes suwe sakjane ayas pingin dolen nang pondok seng kesuwur ambek kemegahane iku, seng ayas krungu² tekok wong²...jare kabeh pekerja e ... (hush, iki rahasia yo...?! Ojok sampek krungu uwong²)

"Rahasia rahasia...Wes eroh...! Kabeh pekerjae mbangune nggawe perewangane Jin se?"

Opo?

"Mboh wes!"

Heuheuheuheuheu....

Ati dadi penasaran krungu krusak krusuk koyok ngono iku, terus akhire yo.... kesampean sak iki iki....

Masiyo ta maksute ati wes suwe temen pingin ndang² budhal nang ponpes iku....la, kaet keturutan sak iki i...? Yo wes dilakoni ae.

Bayangno, ayas idrek ndek ngalam natales wes suwek, eh, wes suwe...! Tapi durung tau ndelok bangunan islam seng megah ngadek njengrek ndek wilayahe ngalam natales seng wes bolak balek diparani uwong² ndek luar ngalam.

Isin temen ta rasane lek pas ayas ditakok i wong njobo lek ayas iku cedek ambek ponpes iku, tapi mesti jawabku, 'gak eroh, gak tau mrono aku...krik krik krik krik.'

Iki pesenku... ojok seneng mercoyoi omongan² elek wong liyo masalah ponpes seng dibangun ambek nganggo perewangane Jin iku, lek awakmu gak ngalami tau budhal mrono dewe.

Ayas yo paleng seneng lek mbuktekno dewe opo seng di gosipno uwong² iku, ambek nekani lan ndelok langsung nang ngarepe moto.

Iku barang yo ganok peksoan loh, lek awakmu wani....

Krik krik krik krik....

Intine...

Ponpes iki duduk panggone rekreasi, tapi wisata religi, kudhu nggawe seragam muslim, soale ayas yo wong muslim ben sopan, ngregani....

Babad alase Ponpes Bi Ba’a Fadlrah iki diawali ndek taon 1963 ambek Romo Kyai Haji Ahmad Bahru Mafdlaluddin Shaleh Al-Mahbub Rahmat Alam, utowo seng akrab disopo Romo Kyai Ahmad.

Wes tau mrono ta Luuuurrrr....?

Lek durung tau mrono yo ndang budhal....

Heuheuheuheuheu.

DISCLAIMER
Konten pada website ini merupakan konten yang di tulis oleh user. Tanggung jawab isi adalah sepenuhnya oleh user/penulis. Pihak pengelola web tidak memiliki tanggung jawab apapun atas hal hal yang dapat ditimbulkan dari penerbitan artikel di website ini, namun setiap orang bisa mengirimkan surat aduan yang akan ditindak lanjuti oleh pengelola sebaik mungkin. Pengelola website berhak untuk membatalkan penayangan artikel, penghapusan artikel hingga penonaktifan akun penulis bila terdapat konten yang tidak seharusnya ditayangkan di web ini.

Laporkan Penyalahgunaan

Komentar




search

New Post