Dede Awan Aprianto

Guru sekolah dasar negeri di Kabupaten Purworejo. Menyelesaikan pascasarjana di Univ.PGRI Yogyakarta....

Selengkapnya
Navigasi Web

Lelakon

Tumija ora nyangka menawa apa sing wis dhekne lakoni kala wingihane marai lelakon ing sakiwa tengene. Awitane dhekne bali saka tlatah luar Jawa, angrawuhi pakumpulane sing nembe nglaksanaake kagiyatan ing kana. Pakumpulane yaiku kumpule uwong-uwong sing sak aliran karo dhekne. Tanpa pikir dawa babagan kahanan sing agi kaya mangkene, dhekne karo rombongane tetep nekani kuwi papan.

Sing dadi perkara saiki dudu mung Tumija sing gawe lakon. Baline dhekne saka lungane iku karo nggawa virus sing agi kondhang saiki. Tangga sak kiwa tengene saiki uga kena virus sing agi kondhang kuwi. Akibate, sak RT dikarantina ben ora bisa sumebar memalane.

DISCLAIMER
Konten pada website ini merupakan konten yang di tulis oleh user. Tanggung jawab isi adalah sepenuhnya oleh user/penulis. Pihak pengelola web tidak memiliki tanggung jawab apapun atas hal hal yang dapat ditimbulkan dari penerbitan artikel di website ini, namun setiap orang bisa mengirimkan surat aduan yang akan ditindak lanjuti oleh pengelola sebaik mungkin. Pengelola website berhak untuk membatalkan penayangan artikel, penghapusan artikel hingga penonaktifan akun penulis bila terdapat konten yang tidak seharusnya ditayangkan di web ini.

Laporkan Penyalahgunaan

Komentar

Muga gek enggal ilang pagebluge. Mergane Tumijo ora ngerti menawa nggawa corona. Yen corona mobil lumayan. Lha virus..hadew. ( sugeng siang Pak, )

01 May
Balas

Sugeng siang. Belajar cerkak pak. Hehe..

01 May



search

New Post