Dede Awan Aprianto

Guru sekolah dasar negeri di Kabupaten Purworejo. Menyelesaikan pascasarjana di Univ.PGRI Yogyakarta....

Selengkapnya
Navigasi Web

Pengetan Dina Pendidikan 2020

Pengetan dina pendidikan ing taon 2020 iki bakal krasa beda kalian pengetan ing taon-taon sakdurunge. Ora ana upacara, tanpa ana gumebyar kayata lomba, ora oleh kumpul-kumpul lan sakpanunggalane. Intine, pengetanipun dipun pengeti kanti prihatin, amarga kahanan pagebluk sing ora ngerti mangsa. Ora pilih-pilih papan, ora pilih sapa sing bisa kena.

Ananging mangkono, senadyan kahanan sing agi ora kena dijek rembugan, awake dhewe para stakeholder pendidikan, tetep kudu setrong, kudu survive ngadhepi kahanan. Ora oleh kalah, ora penging nyerah. Ateges kudu bisa nyiasati kahanan kanti cerdhas, wicaksana, lan kedah gadhah penggalih milenial. Apa karepe?

Ing mangsa kudu #StayAtHome alias #NangOmahBae sing kudu #KerjaSakaOmah lan #SinauSakaOmah, awake dhewe kudu bisa mikirake kepriye carane nganakake kegiyatan sing mangkana iku. Yaiku mangpangatake TIK (Teknologi Informasi & Komunikasi) kanggo bisa berhubungan tanpa kudu ketemu langsung. Ananging ketemuan ing dunia virtual utawa dunia maya ning dudu dunia lain.

Wus akeh panyedhia layanan aplikasine. Umpama zoom utawa ciscowebex lan google meet. Wis, pokoke dhewe kudu gelem sinau. Gelem kangelan sithik, kanggo kemaslahatane wong kabeh.

Ing pengetan Dina Pendhidhikan iki uga awake dhewe diuji jiwa sosialipun. Ngerti kahanan ing sakiwa tengene merga akeh sing luwih prihatin kahanan uripe.

Akeh banget kabijakan pandhidhikan ing sampun bersikap luwes kalihan kahanan. Ujian akhir dipun mboten wontenaken, sedaya agendha rutin dipun ralat. Mugiya pagebluk ingkang arupi virus Corona Covid19 menika cepet sirna. Amiin.

Selamat hari pendidikan nasional 2 Mei 2020!

Jangan dilihat tata bahasanya yang amburadul. Namanya juga sedang belajar. Hehehe...

DISCLAIMER
Konten pada website ini merupakan konten yang di tulis oleh user. Tanggung jawab isi adalah sepenuhnya oleh user/penulis. Pihak pengelola web tidak memiliki tanggung jawab apapun atas hal hal yang dapat ditimbulkan dari penerbitan artikel di website ini, namun setiap orang bisa mengirimkan surat aduan yang akan ditindak lanjuti oleh pengelola sebaik mungkin. Pengelola website berhak untuk membatalkan penayangan artikel, penghapusan artikel hingga penonaktifan akun penulis bila terdapat konten yang tidak seharusnya ditayangkan di web ini.

Laporkan Penyalahgunaan

Komentar




search

New Post