Dedi jonedi

Belum menuliskan informasi profilenya.

Selengkapnya
Navigasi Web
PHILOSOFI PISANG(part.2)

PHILOSOFI PISANG(part.2)

Menulis hari ke102

Kalau dicaliak rupo pisang sabatang, tumbuah kokoh ditanah ladang, nan indak banyak pantangan, dilereng bukik hiduik juo.

Kok daun rambak nan lemah, indak malukai kiri jo kanan, malahan jadi palinduang sakaliliang nyo.

Disabuik pulo urek.nyo, nan sarabuik manjelo di indak manggaduah sakuiling, malah mambawo rancak ka tetangga samo samo.tanaman.

Alun kok dibaco batang, kokoh tagak manahan baban buah jo palapah, katiko lah rabah paguno maikek jarami jo sumpik karupuak.

Lain pulo dengan buah, kuniang manggiurkan salero, palancaran rundingan nikah jo kawin di rang minang.

Pendek kato kalau ka dibahas tantang Pisang, hakikatnyo adolah sabalik paguno untuak berbagai kehidupan masyarakat.

Mari kito tiru philosofi Pisang ini

Khairunnas man yanfa'unnas(sebaik2 manusia adolah yang bermanfaat bagi orang lain.

Solok, 27 Juni 2020

Menulis harike102

J.DT.Pangulu Marajo

DISCLAIMER
Konten pada website ini merupakan konten yang di tulis oleh user. Tanggung jawab isi adalah sepenuhnya oleh user/penulis. Pihak pengelola web tidak memiliki tanggung jawab apapun atas hal hal yang dapat ditimbulkan dari penerbitan artikel di website ini, namun setiap orang bisa mengirimkan surat aduan yang akan ditindak lanjuti oleh pengelola sebaik mungkin. Pengelola website berhak untuk membatalkan penayangan artikel, penghapusan artikel hingga penonaktifan akun penulis bila terdapat konten yang tidak seharusnya ditayangkan di web ini.

Laporkan Penyalahgunaan

Komentar

Banyak pelajaran dari pisang pak..salam literasi

27 Jun
Balas

Iyo byk buk, Alam takambang jadi guruSalam literasi

28 Jun



search

New Post