Dian Intan Marsifa fauzia, S.Pd. SD

Guru di SDN 25 Membalong Belitung ...

Selengkapnya
Navigasi Web
PANYAWAT KORONA VERSI URANG SUNDA
PANYAWAT KORONA VERSI URANG SUNDA

PANYAWAT KORONA VERSI URANG SUNDA

PANYAWAT KORONA VERSI URANG SUNDA

#TantanganGurusiana

Tantangan Hari Ke-18

Zaman kiwari keur heboh panyawat anu datang ti negeri Tiongkok Kota Wuhan. Namina Virus Korona. Panyawat anyar anu can aya obatna, kabarna mah panyawat ieu asal muasalna ti hayawan kalong atawa lalay anu di konsumsi ku manusa. Lain wungkul di tiongkok, nagara2 sanes seueur anu kena dampak sapertos Australia, Kanada, Kamboja, Prancis, Jerman, Jepang, Malaysia, Nepal, Singapura, Korea Selatan, Sri Lanka, Taiwan, Thailand, Vietnam, dan Amerika Serikat.

Anu diwartakeun dugi ka dinten ieu sakitar 256 pasien anu parantos ngantunkeun. Innalilahi sihoreng ieu panyawat sanes panyawat biasa. Hasilna Wuhan dikarantina. Kotana janten kota mati. Saha wae anu kajebak di Wuhan teu tiasa kaluar. Menteri terawan ngahimbau ka masyarakat supados nerapkeun pola hidup sehat kalayan ngajaga daya tahan tubuh kangge nyegag virus corona.

Dokter spesial paru ngajelasken bahawa 2019-nCov nyaeta virus anu nyerang sistem napas manusa. Bahwa prises penyebarana lewat udara anu kaisep kana irung sareng baham nepi lebet ka saluran pernapasan. Aya babaraha cara kangge nyegah katepaan virus korona ieu. Diantarana ngajalankeun pola hirup sehat, istirahat anu cekap, sareng ngahimbau perokok supados liren ngarokona.

Da lamun kangge orang sunda panyawat korona mah panyawat biasa nu biasa na karaos lantaran seueur ngonsumsi es jadi ti korona radang.

# Sunda nyunda

DISCLAIMER
Konten pada website ini merupakan konten yang di tulis oleh user. Tanggung jawab isi adalah sepenuhnya oleh user/penulis. Pihak pengelola web tidak memiliki tanggung jawab apapun atas hal hal yang dapat ditimbulkan dari penerbitan artikel di website ini, namun setiap orang bisa mengirimkan surat aduan yang akan ditindak lanjuti oleh pengelola sebaik mungkin. Pengelola website berhak untuk membatalkan penayangan artikel, penghapusan artikel hingga penonaktifan akun penulis bila terdapat konten yang tidak seharusnya ditayangkan di web ini.

Laporkan Penyalahgunaan

Komentar

Tah leres pisan

02 Feb
Balas

Hehe...bu ilfa ngartos geuning sunda teh, mantull.

04 Feb

Ngartos atuh wkwkw

11 Feb
Balas



search

New Post