Siti Maspupah

Belum menuliskan informasi profilenya.

Selengkapnya
Navigasi Web

Kekedutan

Kekedutan

Cenah ceuk kolot baheula lamun urang kekedutan eta boga tanda sewang-sewang.

Contona lamun kekedutan panon kenca osok ceurik. Atawa kekedutan leungeun katuhu sok ngaluarkeun duit. Tapi lamun kekedutan leungeun kenca sabalikna osok narima duit.

Tah dugi ka wanci ieu, eta leungeun kenca teh can aya tanda-tanda kekedutan. Biasana mah di triwulan kahiji, eta si leungeun kenca sok rada remen keukeudutanna teh. Tayoh na geuning aya hawar-hawar ti tatanga sabeulah sihoreng bakal kekedutan leungeun kenca teh ahir bulan April..

Euleuh-euleuh geuning lila kènèh.

Urang dagoan we nya pamiarsa kumaha tah bakal keukeudutan tèrèh-tèrèh....?

#edisi_ngantosan_tunjangan cair

DISCLAIMER
Konten pada website ini merupakan konten yang di tulis oleh user. Tanggung jawab isi adalah sepenuhnya oleh user/penulis. Pihak pengelola web tidak memiliki tanggung jawab apapun atas hal hal yang dapat ditimbulkan dari penerbitan artikel di website ini, namun setiap orang bisa mengirimkan surat aduan yang akan ditindak lanjuti oleh pengelola sebaik mungkin. Pengelola website berhak untuk membatalkan penayangan artikel, penghapusan artikel hingga penonaktifan akun penulis bila terdapat konten yang tidak seharusnya ditayangkan di web ini.

Laporkan Penyalahgunaan

Komentar




search

New Post