isnan adi

Saya bekerja sebagai pengajar di SMA Negeri 1 Bukateja, Purbalingga, Jawa Tengah. Selain bermusik, kegiatan yang saya sukai adalah membaca dan menulis....

Selengkapnya
Navigasi Web

Curahan Hati Anak Tani Mbanyumas

Lah jen siki dadi petani nang desa rekasa. Contone ya ramane karo biyunge aku bae. Jaman gemiyen, sekang dodolan budin, merica, karo krambil bae teyeng nyekolahna anake nganti butul kuliah. Lah siki, boro-boro. Nggo nyukupi kebutuhan sedina-dina be rekasa. Lah ujarku ya nang purbalingga ana pabrik minyak kelapa sing produke angger didol regane ora murah. Nang supermarket akeh produk-produk olahan merica sing regane ya ora murah. Jajal mbok wong sing pinter-pinter tur nduwe kewenangan gawe solusi ben tani-tani nang ndesa bisa urip. Marase mbok nganti tani-tani pada mutung pacule pada didol, ora gelem maring kebon maning. Apa enggane mengko budin ya garep impor maring Zimbabwe. Ya nek ana.

DISCLAIMER
Konten pada website ini merupakan konten yang di tulis oleh user. Tanggung jawab isi adalah sepenuhnya oleh user/penulis. Pihak pengelola web tidak memiliki tanggung jawab apapun atas hal hal yang dapat ditimbulkan dari penerbitan artikel di website ini, namun setiap orang bisa mengirimkan surat aduan yang akan ditindak lanjuti oleh pengelola sebaik mungkin. Pengelola website berhak untuk membatalkan penayangan artikel, penghapusan artikel hingga penonaktifan akun penulis bila terdapat konten yang tidak seharusnya ditayangkan di web ini.

Laporkan Penyalahgunaan

Komentar




search

New Post