kasmadi74

Seorang guru yang mengajar di sebuah sekolah yang terletak dipinggiran jakarta. Mencoba belajar menuls. ...

Selengkapnya
Navigasi Web
LENONG PCR SATU BABAK

LENONG PCR SATU BABAK

Bu Saroh nyampe di sekolah langsung beberes. Buku-buku die kempit. Tas ditenteng. Langkah kakinye gagah, kayak emak-emak dikejar tukang kredit. Kagak sari-sarinye bu Saroh begitu. Biasanye sih ngebayol dulu bentaran. Pas banget bel bunyi baru deh masup kelas. Kadang mampir lagi di ruang BK,  nyapa bu Nainggolan. Berdua pas banget dah, tukang ngebanyol. 

Semue pade heran ngeliat tingkah bu Saroh. Tegur sapanye basa-basi doang. 

"Bu Saroh, tumbenan jadi pendiem. Abis keselak jengkol ye?"

Bu Saroh diem bae. Kagak bergeming, sepintasan ngelempar senyum nyengir kagak suka. Pak Amir bales nyengir kuda. Sementare yang laen senyum-senyum menahan ketawa. Abisannye pagi laen dari biasenye. 

Bu Saroh langsung ngeloyor, cabut ke lantai empat. Iye, sekolahan di Betawi rate-rate udah empat lantai. 

Emang aneh kalo guru rajin? Pan kagak salah. Guru-guru aje yang julid. Udah deh kite pan kudu seneng ade temen yang rajin. Apalagi bu Saroh guru senior. Teladan dah. Kagak ade lawan.

Pukul udah jem sembilan, anak-anak kok pade ngampar di luar kelas? Pak Amir rada bingung. Pusing juga die, pasalnye die piket. Die lupe kali nih hari ade surveilans. Cie, sok keren. 

Iye, cing. Nih hari ade pemeriksaan covid lewat PCR. Semue guru wajib di tes PCR. Murid mah rendom dong. Acak gitu dah. Udah hampir dua jem. Petugas dari puskesmas juge udah cape kliatannye. 

Usut punya usut tinggal bu Saroh nih yang belum di PCR. Ternyat oh ternyate. Bu Saroh ketakutan di tes PCR. Pantesan aje die ngejogrok di lantai empat kagak turun-turun.

 

 

 

 

 

 

DISCLAIMER
Konten pada website ini merupakan konten yang di tulis oleh user. Tanggung jawab isi adalah sepenuhnya oleh user/penulis. Pihak pengelola web tidak memiliki tanggung jawab apapun atas hal hal yang dapat ditimbulkan dari penerbitan artikel di website ini, namun setiap orang bisa mengirimkan surat aduan yang akan ditindak lanjuti oleh pengelola sebaik mungkin. Pengelola website berhak untuk membatalkan penayangan artikel, penghapusan artikel hingga penonaktifan akun penulis bila terdapat konten yang tidak seharusnya ditayangkan di web ini.

Laporkan Penyalahgunaan

Komentar

Keren ini, pakai bahasa Betawi.

08 Jan
Balas

Terima kasih bu, salam kenal

08 Jan

Jemput paksa dah

08 Jan
Balas

Ntu die

08 Jan

Ntu die

08 Jan

Ntu die

08 Jan

Ntu die

08 Jan



search

New Post