Ati Latifah

Belum menuliskan informasi profilenya.

Selengkapnya
Navigasi Web
Fenomena jaman ayeuna ngarujuk kana Kitab.

Fenomena jaman ayeuna ngarujuk kana Kitab.

Allah maparin elmu, pengetahuan, informasi, sagala nami- nami,, sadayana ka Adam.

Nalika malaikat naroskeun ka Allah naha Adam dipasihan elmu, dugika malaikat dipiwarang sujud ka Adam. Sangem malaikat, abdi teuteurang salian ti anu didiuningakeun ku Gusti.

Anapon jumlah Malaikat langkung seueur tibatan jalmi. Sajalmi teh aya 8 malaikat. Sajenis malaikat sanami. Benten jeung jalmi nu masing- masing gaduh nami.

Manusa dipasihan elmu jeung dipasihan kapanasaranan ku Gusti Allah.

"Yeuh adam bareng jeung istri hidep cicing di jannah, rek dahar naon oge pek sing senang- senang didinya, tapi omat ulah ngadeukeutan tangkal eta, ke aranjeun kaasup jalma-jalma anu dzolim."

Ari jalma dicarek anggur jadi panasaran kitu deui Adam sareng Hawa.

Ceuk setan lamun dituang eta buah khuldi bakal jadi malaikat, bakal ngawasa disyurga senang salilana. Lamun heunteu bakal jadi duamalaq, dina hartos teu robih2 kitu jeung kitu wae hirupna.

Gap dicampa teu aya kajadian nanaon, lengkah- lengkah syetan ,saeutik- saeutik ngadeukeutan pidosaeun, terus di ala eta buah, ah...geuning teu nanaon ...ana dihuapkeun, jug baragadal...raksukan Adam jeung Hawa lalesotan , atuh Adam jeung hawa pahibut ngalaan dangdaunan pikeun nutupan auratna.

Dina QS Al A'rof disebatkeun : syetan jeung jin hayang ningal aurat Adam jg Hawa, sabab mun teu dibuka moal bisa ningali.

Kumargi kitu urang disyariatkeun nhadu'a ngarah syetan teu ningali aurat urang. Syetan teh megat di jamban, kimargi kitu baca Du'a lebet ka jamban.Oge magat dikamar, do'a lebet ka kamar: Bismillahillaji la ilaha illa hua.

Berita hoax numunggaran aya, nyaeta caritaan syetan ka Adam jeung hawa. Akibatna Adam jeung Hawa di kaluarkeun ti Syurga. Lantaran percaya kana berita Hoax ti syetan.

Tina berita kitu teh hayang nepikeun ka batur.

‌AlQur'an mengajarkan ka umatna menggunakan metoda kisah, nyaeta kisah nyata, sejarah jeung elmu pangaweruh.

‌Berita nu paling benar aya dua nyaeta asdaulhadits, Qur'an sareng sunnah.

Ngeunaan aturan-aturan hirup. Jaman ayeuna kalolobaanana nu dipercaya teh berita-berita timasihiddajjal.

Sedengkeun bebeneran lain AlQur'an hungkul tapi sunnah, naon rupi nu disanggemkeun nabi pasti benar kulantaran nabi dima'sum sareng diaping ku wahyu.

Assunnah tina kahirupan rosul diceritakeun jadi hadits.Nujadi katangtuan nyaeta nunepikeun beritana. Kredibelitasna naha boga kelemahan dina hapalan(kiat hapalan)kwalitas akhlaq.Atawa nu ditepikeun teh cerita cerita Israiliat.

Bersambung....

DISCLAIMER
Konten pada website ini merupakan konten yang di tulis oleh user. Tanggung jawab isi adalah sepenuhnya oleh user/penulis. Pihak pengelola web tidak memiliki tanggung jawab apapun atas hal hal yang dapat ditimbulkan dari penerbitan artikel di website ini, namun setiap orang bisa mengirimkan surat aduan yang akan ditindak lanjuti oleh pengelola sebaik mungkin. Pengelola website berhak untuk membatalkan penayangan artikel, penghapusan artikel hingga penonaktifan akun penulis bila terdapat konten yang tidak seharusnya ditayangkan di web ini.

Laporkan Penyalahgunaan

Komentar

Sae pisan ih carita sunda

21 Apr
Balas

Sesah bu Dati bahasa sundamah, tapi hoyong nyobian....haturnuhun apresiasina.

14 May
Balas



search

New Post