Noerhayati

Guru MAN 1 Model Bukittinggi ...

Selengkapnya
Navigasi Web
ENTAHLAH!

ENTAHLAH!

Mendengar celotehan di media sosial agak berkerut kening Tek Nun. Padahal aslinya memang lah mulai berkerut. Maklum faktor U.

"Emang sudah berapa umur Tek Nun?" Tanya salah seorang petuģas kesehatan di salah satu posko covid 19.

"&#^$€$&$£$." Jawab Tek Nun singkat.

"Berapa Tek Nun?"

"Upsss...rahasia. Cukup petugas aja yang tau," jawab Tek Nun sambil menempelkan jari telunjuk di bibirnya.

"Ondeh...jan madar-madar juga lagi Tek Nun. Lah jelas di suruh di rumah aja masih saja berjalan sana sini. Tu keras kepala namanya tu."

"Sajak bilo tapijak kulik dodol bro?" Tanya Tek Nun.

"Semenjak pulang dari Jakarta."

"Nah, Tek Nun yang madar atau kamu. Lah jelas tak boleh mudik tetap juga mudik. Ndak madar namonyo tu?"

"Ndak ado gai wak mudik do Tek Nun. Pulang kampuang nyo."

"O iyo. Santiang kamu. Sajak bilo se kbbi di revisi?"

"Sajak basajak mah. Tek Nun sajo yang kurang apdednyo. Mako e jan dilockdown sado alah e. Cukuik badan sajo nan lockdown, pikiran jan."

"Iyo iyo. Mokasi yo sanak. Kama juo ka dicari sanak nan mode ko lai. Elok bana ko a. Suko manasehati."

"Alhamdulillah. Mokasi Tek Nun. Pitih ketek ndak adk do. Pitih gadang lah habih pulo."

"Yo lah. Paham Tek Nun nyo."

Lah bajadi sajo carito urang baduo ko sanak. Nan pokok permasalahan tadi lah lupo sajo.

Mode tu lah induak-induak sanak. Dek lamak ota lupo tujuan nan sabananyo. Kadang nan ndak paralu disabuik, lah tasabuik. Nan ndak paralu di kecek an lah takeceka an. Yo antah lai.

"Tek Nun, takana dek ambo tadi Tek Nun ka manga? Dek pakai karuik-karuik kaniang bagai?"

"O iyo. Untuang sanak ingek an. Itu a, masalah nasi bungkuih. Masa' dalam bulan puaso masih sajo ado urang nan kurang aka nyo. Atau karena efek lapar kali ya?"

.

"Maksud Tek Nun?"

"Ondeh...batanyo pulo e. Mako e jan main ula ka main ula juo. Lah parang urang ndak juo tau."

Wk wk wk 🤣

"Masalah nasi bungkuih. Maso diagiah namo nasi anjiang. Yo manggalagak banak wak mandanga an."

"Nasi anjiang? Lah naiak level pulo si Lupak kini tu? Lah nasi bungkuih pulo makannyo."

"Ndak untuak si Lupak do. Untuak dibagi-bagikan ke masyarakat," Tek Nun mulai esmosi. Eh emosi...

"Tanang Tek Nun. Jan emosi. Tanangan batin tu. Ingat! P u a s a..."

Tek Nun tampak ma uruik dado. Antah dek karano emosi atau emang dek sasak angok. Entah lah.

Itu lah nan sadang heboh-heboh kini sanak. Entah apolah yang merasuki pikiran paja tun. Mako nyo labeli nasi bungkuih jo nasi anjiang. Raso ka muntah wak mandanga an. Ka berang baa lah, ndak ka berang karajo nyo mamanciang-manciang emosi urang sajo. Samo jo s***n😡

😁😁😁

#menulisitusedekah

#menulisitumenyembuhkan
DISCLAIMER
Konten pada website ini merupakan konten yang di tulis oleh user. Tanggung jawab isi adalah sepenuhnya oleh user/penulis. Pihak pengelola web tidak memiliki tanggung jawab apapun atas hal hal yang dapat ditimbulkan dari penerbitan artikel di website ini, namun setiap orang bisa mengirimkan surat aduan yang akan ditindak lanjuti oleh pengelola sebaik mungkin. Pengelola website berhak untuk membatalkan penayangan artikel, penghapusan artikel hingga penonaktifan akun penulis bila terdapat konten yang tidak seharusnya ditayangkan di web ini.

Laporkan Penyalahgunaan

Komentar

Hiii.. Meski tak semua kata mengerti.. Tapi pingin juga suatu saat membuat cerpen pakai bahasa Madura bund... Mantap

14:34
Balas

Pengin nyoba juga bikin cerpen pakai bahasa daerah..pasti seru..tapi susah bu.,

06:37
Balas



search

New Post