Nor Hayanie binti hussin

Belum menuliskan informasi profilenya.

Selengkapnya
Navigasi Web

Pengalaman manis semanis buah strawberi tambah choki-choki.

Mama saya Nor Hayanie Binti Hussin@nama glamour princess yanie.Mengajar di sekolah Humana child Aid society sabah selama 11 tahun Dan pernah mengajar d ladang ester baturong 3 itu pengalaman Yang sukar dilupakan kerana pada sebelah petang akan tiada lampu dan hanya ditemani lilin dan bunyi cengkerik dan bunyi-bunyi yang sangat menenangkan saya mengajar tadika 1 hingga tahun 6.Bahasa Malaysia, matematik,English dan sains.

Saya ingin menceritakan pengalaman say a berada di kundasang,Ranau.Pads 18.8.2017 says menaiki bas tungma untuk pergi me rest house Telekom kundasang until mengikuti. Teachers training 2017.setelah sampai di rest house telekom saya sangat teruja kerana berjumpa dengan rakan-rakan dari pelbagai sekolah yang Ada di sabah.

Keesokannya hair pada pukul 6:30 pagi kami dan rakan-rakan yang lain mengadakan senaman pagi selepas itu kami bersiap-siap untuk berjalan kaki pergi ke memorial park dan berjalan-jalan melihat keindahan gunung kinabalu secara dekat dan mengadakan sesi fotografi bersama teman-teman.

Saya tidak dapat melupakan kenangan yang terindah bersama rakan-rakan guru yang lain sambil angin sepoi-sepoi bahasa meniup sambil saya mengarang cerita pendek ini.suasana di kundasang sangat dingin dan pemandangannya sangat tenteram kan minda dan dapat menghilangkan stress yang selalu bising apabila berada di tempat saya atau di lahad di sabah Lahad Datu,Sabah.(Learn more never give up).

DISCLAIMER
Konten pada website ini merupakan konten yang di tulis oleh user. Tanggung jawab isi adalah sepenuhnya oleh user/penulis. Pihak pengelola web tidak memiliki tanggung jawab apapun atas hal hal yang dapat ditimbulkan dari penerbitan artikel di website ini, namun setiap orang bisa mengirimkan surat aduan yang akan ditindak lanjuti oleh pengelola sebaik mungkin. Pengelola website berhak untuk membatalkan penayangan artikel, penghapusan artikel hingga penonaktifan akun penulis bila terdapat konten yang tidak seharusnya ditayangkan di web ini.

Laporkan Penyalahgunaan

Komentar

suasana di kundasang sangat dingin dan pemandangannya sangat tenteram...subhanallah indahnya, pengin juga menikmatinya

19 Aug
Balas

Iya bu...idea trus datang bertubi-tubi walaupun pada awalnya sy tiada idea

19 Aug
Balas



search

New Post