Reni Sularsih

Assalaammu'alaikum wr.wb. Salam Literasi! Salam kenal.. Nama saya Reni Sularsih. Lahir di Jakarta 13 Agustus 1969. Saya masih wiyata bakti di SDN Karangjati ...

Selengkapnya
Navigasi Web

Recehan

 

 

#tantangan_gurusiana_hari_ke59_02052020

 

 

Recehan

 

Sangger sasi pasa nyedhaki badha, akeh wong bingung.

Lha, kepriben?

Utangan PKK wajib ditutup. Utang tabungan bocah-bocah sekolahan ya wajib ditutup. Kabeh arep didum ngadhepi badha lan taun ajaran anyar.

Kabeh wong pada butuhe.

Mula rada angel menawane golek utangan kanggo nutup utang liyane. Aliase gali lobang tutup lobang.

 

Yoh, isa yoh.

Diniati, Kanca.

Mbesuk bubar badha, utange dilongi. Yen bisa ya malah ora usah utang.

 

Kepenak uripmu.

Ora bingung mbayar utang pendhak wayah ngene iki.

Sansaya ana pandemi.

 

Tak dongakake, awakmu kuwarasan,  panjang umur, akeh rezekine.

Dadi ora usah nduwe utang maneh, ya.

Aamiin.

 

DISCLAIMER
Konten pada website ini merupakan konten yang di tulis oleh user. Tanggung jawab isi adalah sepenuhnya oleh user/penulis. Pihak pengelola web tidak memiliki tanggung jawab apapun atas hal hal yang dapat ditimbulkan dari penerbitan artikel di website ini, namun setiap orang bisa mengirimkan surat aduan yang akan ditindak lanjuti oleh pengelola sebaik mungkin. Pengelola website berhak untuk membatalkan penayangan artikel, penghapusan artikel hingga penonaktifan akun penulis bila terdapat konten yang tidak seharusnya ditayangkan di web ini.

Laporkan Penyalahgunaan

Komentar




search

New Post