RISNA MILAWATI

Panggilan ku Mila, aku seorang guru honorer di sebuah SMP Di Lubuk Basung, aku mengajar di sekolah dan di rumah aku menjadi seorang penjahit disela-sela waktu y...

Selengkapnya
Navigasi Web

Tegur Aku

Tegur Aku

Oleh : Risna Milawati

Percakapan singkat trio ancak.

A: Ni, Iyo si Cadiak juara tiok batandiang? Patang di sabuik annyo ka den.

N: Cadiak,? Ndak tau Ni do, Inyo Ndak sarumah Jo Ni do.

B: alah Acok na si cadiak tu ma ota ni. Caliak den santiang Iko itu, bagak, sadonyo kalah di den. Takah tu kecek nyo ni.

Ni: ang ma ota Ndak? Ang kadang pa ota Lo.

A dan B : serentak manjawek indaaakk.

A: Ni, kok Iyo Bana tu sombong namonyo tu Ni?

Ni: mmmmm..

A dan B : Sombong amat

B : lau Ndak anak mamak den,. Lah den......

A: Iyo Ni...

Ni : Ndak Buliah do, Bia je lah, Inyo sombong, Jan kalian sajolah nan sombong.

A dan B: Ndak do Lo ughang mode tu Bana di moh.

Ni: Sabar se lah, Wak doan nyo sadar Yo.

A: Iyo, Ni. Ni lai Lo di ontaannyo moh.

B: Iyo, ni.

Ni: Bian je lah. Kekurangan Wak nampak Bana dinyo, berati kelebihan Wak lah nyo akui tu. Kekurangan Wak je talakik dek e, apolai kalabihan. Yo, Ndak?

A dan : Iyo lo Yo ni sarantak manjawek. Horeeeee. Cari kapunduang Wak li... Adan B sambil berlari.

Itu lah percakapan trio ancak siang ko sambia ma asak Jawi.

Batapia, 25022025

#

DISCLAIMER
Konten pada website ini merupakan konten yang di tulis oleh user. Tanggung jawab isi adalah sepenuhnya oleh user/penulis. Pihak pengelola web tidak memiliki tanggung jawab apapun atas hal hal yang dapat ditimbulkan dari penerbitan artikel di website ini, namun setiap orang bisa mengirimkan surat aduan yang akan ditindak lanjuti oleh pengelola sebaik mungkin. Pengelola website berhak untuk membatalkan penayangan artikel, penghapusan artikel hingga penonaktifan akun penulis bila terdapat konten yang tidak seharusnya ditayangkan di web ini.

Laporkan Penyalahgunaan

Komentar

Harus pelan aku bacanya, takut salah arti

25 Feb
Balas

Alhamdulillaah

25 Feb
Balas

Suka bacanya meskipun sy tak bahasanya bun....keren

25 Feb
Balas



search

New Post