SILVIANTI

Tinggal di Halaban, Kab.Lima Puluh Kota, mengajar Mapel Bahasa Indonesia di MTsN 4 Lima Puluh Kota. Motto: Ikatlah Ilmu dengan Menuliskannya (Ali bin Abi Thali...

Selengkapnya
Navigasi Web
KANDAK SI BUYUANG
#carito_minang

KANDAK SI BUYUANG

Pagi tu, katiko amak e sadang manggoreang bilih singkarak, si buyuang ko datang pai tagak sampiang amak e. Sambia mangapik kompeang susu nan lah abih. Si buyuang ko umuanyo lah salapan taun, cuma dek anak nan paliang bungsu, paja ko agak monjo senek.

“Mak, den kog la gadang suak, koq la karajo, den buekkan amak dangau ciek,” madok amak e. Ditukeh e dek amak e sambia manggiliang lado kutu.

“Aa, jadi ko dangau wak nan la suda kini ko dipangaan lai, tabuang se mala,” agak marabo amak e saketek.

“Kog duo dangau wak kan lai bisa amak batuka-tuka raso, kog panek di dangau nan ciek, poi ka dangau nan ciek lai.”

“Oooo, aa jadi malah”

“Mak, kog balian den hape rancak busuak pagi di, nan ado kamera e muko balakang, nan kamera e bisa kalua masuak tu mak, takah nan ado dalam iklan di tipi tu,” kecek si Buyuang agak maibo.

“Tapi kecek waang bali hape bisuak kog lah suda basunaik, baa kog bisuak pagi lo, waang kan lun basunaik lai,” lah mulai tenggi tensi amak si Buyuang.

“Yo, bali se hape tu dulu, bisuak tingga basunaik e se lai,” kecek si Buyuang santai bana.

“Eeeee, pak dotor, banyak na gaya waang mah, dari ma lo langik e tu, kalamak dek paruik apak se mah. Lah, pai lah mandi lai, nak tabukak pangana pak dotor tu.”

Hehehe ....

DISCLAIMER
Konten pada website ini merupakan konten yang di tulis oleh user. Tanggung jawab isi adalah sepenuhnya oleh user/penulis. Pihak pengelola web tidak memiliki tanggung jawab apapun atas hal hal yang dapat ditimbulkan dari penerbitan artikel di website ini, namun setiap orang bisa mengirimkan surat aduan yang akan ditindak lanjuti oleh pengelola sebaik mungkin. Pengelola website berhak untuk membatalkan penayangan artikel, penghapusan artikel hingga penonaktifan akun penulis bila terdapat konten yang tidak seharusnya ditayangkan di web ini.

Laporkan Penyalahgunaan

Komentar

Mantap yazid....

09 Feb
Balas

mokasih buk len..

09 Feb



search

New Post