sudjianto adiwijaya

Kebanyakan orang tua, hampir bisa dipastikan akan mendambakan kelak sang buah hati selalu “lebih” dalam segala hal dari orang tuanya tentu saja buat...

Selengkapnya
Navigasi Web

TILIK TONGGO SING NANDANG LARA

#Tantangan Hari Ke-545

# Oleh Sudjianto

//

"Assalamu 'Alaikum... Durung ono jawaban tekan njero omah, salam iku diambali maneh. "Assalamu 'Alaikum..." Sawetoro dienteni, semono ugo salam kaping pindho iku ugo durung ono respon. "Assalamu 'Alaikum Warohamatullohi Waarakatuh..."

Nganti kaping telu, salam mau nembe ono jawaban saka njero omah. Jawaban lengkap lan cetho banget iku diucapke sore wayah ngancik sholat maghrib.

"Oh... Njenengan Mbokdhe Mar, monggo pinarak mlebet ?" Pitakone nyonyaku rada gupuh, amargo karo nggoleki jilbab sing lali anggone nyampirke. Durung ono jawaban saka Mbodhe Nah, nyonyaku nyambung pitakonan maneh. "Wonten kerso menopo Dhe...?"

"Mbak Nur, konco-konco jamaah masjid, ba'da sholat maghrib arep podho tilik putrine Pak Ratman. Mbak Nur nderek pindah menopo mboten?" Tanpo mikir opo-opo, pitakone Mbokdhe Nah, langsung dijawab nyonyaku. "Nggeh Mbokdhe, kulo nderek."

Bubar sholat maghrib cengkling, nyonyaku pamitan karo uluk salam budhal tilik putrine tonggo sing lagi nandang lara. Mugo Gusti Allah enggal pring sehat maneh ya Dim... Aamiiin

**Lereng Lawu, Rabu Malam, 15 Juni 2022

DISCLAIMER
Konten pada website ini merupakan konten yang di tulis oleh user. Tanggung jawab isi adalah sepenuhnya oleh user/penulis. Pihak pengelola web tidak memiliki tanggung jawab apapun atas hal hal yang dapat ditimbulkan dari penerbitan artikel di website ini, namun setiap orang bisa mengirimkan surat aduan yang akan ditindak lanjuti oleh pengelola sebaik mungkin. Pengelola website berhak untuk membatalkan penayangan artikel, penghapusan artikel hingga penonaktifan akun penulis bila terdapat konten yang tidak seharusnya ditayangkan di web ini.

Laporkan Penyalahgunaan

Komentar




search

New Post