Tri Eni Widyastuti

Saya Guru Biologi yang sok iseng nulis Entah itu masuk kategori tulisan apa , yang penting nulis . Saya nulis juga bukan karena tuntutan angka kred...

Selengkapnya
Navigasi Web

CERITA HARI INI

1

Beberapakali tetangga dekat sekolahan wasap mau utang roti lebaran. Katanya pingin bikin tapi gak punya uang karena sudah lama Rumah Makannya tutup , bahkan sudah lama juga di depan ada tulisan DIJUAL tp sampai sekarang blm laku.

Tadi pagi sekalian mau ke sekolahan aku sempatkan mampir bawa nastar dan chiffon cake.

Sampai disana rumahnya tutupan

Me ( rada mbengok) ," Mbaaak, mbaak nang ndalem po ra ya"

RM,"Sapa ya... "

Me, "Aku..."

RM, "Oh mbak Eni"

Me," Piye, sehat to mbak, iki tak gawakke roti , tapi gur sithik nggo tamba pingin ya"

......

Laaah reaksinya malah njuk gawe aku salah tingkah, la si mbak RM kanda maturnuwun karo mbrebes mili.

RM, "Suwun banget yo mbaak, adoh-adoh mbak Eni kelingan aku"

Me,"Ya Allah mbak, aja nangis ah, wis jaga awak muga sehat terus ya.

.....

Lah atiku kok mak deg, gawan ra sepiroa, tp ketrimo bgt.

2

Jenenge bada, geneya ra ana tamu paling ora ya tetep mambu bumbu oporlah.

Sak bar tilik sekolahan, bablas nanggon bakul ayam kampung kidul sekolahan.

Me, "Assalamualaikum, pripun kabare pak Slamet".

PS, "Sinten nggih ..."

( bakule ngematke aku rada suwe sajak bingung ).

Aku sadar mesti deweke bingung merga aku maskeran. Masker ndang tak buka.

Me, "Kula pak..."

PS, "Oalaaah bu Eniii, kok dangu sanget mboten tindak mrikiii.

Weeeiiitts sajake p Slamet kangen banget ki karo aku.

😅

Me, "Pripun sehat to pak, onten ayam napa mboten?"

PS, "Alhamdulillah sehat bu, onten niki nembe mbeleh"

Me, "Wis rega bada po jik biasa pak"

PS, "Lah kaleh ibu nggih biasa mawon lah, setunggal meh jago ageng tp tasih enem kok, setunggal dere, ngersakke pinten bu".

Me," Pun kabeh tak pendete, njuk mbayar pira pak"

PS, "Satus sedasa mawon"

Me, "Siji po loro?"

PS, "Kalihe"

Me, " ...?"#??" ( mbatin ya Allah murah banget ).

Alhamdulillah, pdhl td teman di sklhn bilang baru beli 1ekor 85rb.

Stlh proses bayar.

PS, "Sekedap bu , susuk niki"

Me, "Pun ra sah susuki, suwun nggih pak"

PS, "Nggih bu sami-sami ,maturnuwun "

Pulang, hati senang.

Diparingi ijol tunai saka gusti Allah.

Alhamdulillah.

#efek_laukdaun

#mugosehat

DISCLAIMER
Konten pada website ini merupakan konten yang di tulis oleh user. Tanggung jawab isi adalah sepenuhnya oleh user/penulis. Pihak pengelola web tidak memiliki tanggung jawab apapun atas hal hal yang dapat ditimbulkan dari penerbitan artikel di website ini, namun setiap orang bisa mengirimkan surat aduan yang akan ditindak lanjuti oleh pengelola sebaik mungkin. Pengelola website berhak untuk membatalkan penayangan artikel, penghapusan artikel hingga penonaktifan akun penulis bila terdapat konten yang tidak seharusnya ditayangkan di web ini.

Laporkan Penyalahgunaan

Komentar




search

New Post