ULFA WAHYUNI, S. Pd.I.

Anak ke tiga dari empat bersaudara ini Lahir di Langsa Aceh Timur, menempuh kuliah di UIN Syarif Hidayatullah Jakarta tahun 2004-2008. Saat ini aktif mengajar d...

Selengkapnya
Navigasi Web
Buyuang jo Upiak Baraja Daring

Buyuang jo Upiak Baraja Daring

Tantangan Hari ke -75

#TantanganGurusiana

Oleh: Ulfa Wahyuni, S.Pd.I.

             Kini alah hari ka tujuah anak sakola baraja daring. Nan daring ko aratinyo dalam jariangan internet. Baraja daring ko harus dikarajoan dek anak sakola untuk mangarahkan anak sakola ko ka kagiatan nan elok. Kok indak dibaok baraja beko malala ka malala se karajonyo.

Babagai macam tingkah anak sakola ko katiko baraja daring. Ado nan sangaik rajin, alun tibo jadwal pelajaran awak lai, lah ditanyo nyo tugas. Ado pulo nan satangah rajin, bapanggia – panggia jo WA jo talepon baru dibueknyo tugas ko. Ado pulo anak sakola ko nan ganjia, keceknyo indak ba paket internet tapi WA awak dibalehnyo juo. Tapi mujua juo dibalehnyo WA, kok indak tu baturuik ka rumahnyo lai.

Guru maagiah tugas di rumah tantu indak pulo ma aniayo. Tugas nan dibarikan guru sasuai jo jam palajaran. Indak pulo mungkin guru ma agiah tugas sagarabak buruak nan ndak ka ta tundo dek anak sakola. Kalau ado guru nan ma agiah tugas ka anak sakola sagarabak buruak, suruah inyo sato manundo garabak tu, lai ka talok.

Oi buyuang jo upiak usah lah malala juo. Tolong lah buek tugas ko nak e. Libur nan di agiah pamarentah ko bukan untuak malala, tapi untuk manjago kasehatan rakyat indonesia. Kok indak juo dibuek tugas ko nak, beko sakola ibuk jenjeng talingo tu. Eh salah, kok indak juo dibuek tugas ko nak beko ndak santiang awak.

 

#edisibahasadaerah

Tanjung Emas, 29 Maret 2020

 

 

DISCLAIMER
Konten pada website ini merupakan konten yang di tulis oleh user. Tanggung jawab isi adalah sepenuhnya oleh user/penulis. Pihak pengelola web tidak memiliki tanggung jawab apapun atas hal hal yang dapat ditimbulkan dari penerbitan artikel di website ini, namun setiap orang bisa mengirimkan surat aduan yang akan ditindak lanjuti oleh pengelola sebaik mungkin. Pengelola website berhak untuk membatalkan penayangan artikel, penghapusan artikel hingga penonaktifan akun penulis bila terdapat konten yang tidak seharusnya ditayangkan di web ini.

Laporkan Penyalahgunaan

Komentar

Ha ha.. santiang Buk Ulfa

29 Mar
Balas

Sekalian curhat ko mah Buk

29 Mar

keren idenyaunik gaya bahasanya

30 Mar
Balas

Menghindari remedial Pak.

30 Mar

He...he...uni ulfa santiang bana koa...bahasa minang rancak bana..

30 Mar
Balas

Bahaso kampuang nan tabao Riri. Semangat.

30 Mar

Ondeh buyuang jo upiak.. capeklah gadang. Dunia butuh nan santiang santiang co buyuang jo upiak tu aaa... salam kenal bu

30 Mar
Balas

Kalau lah santiang buyuang Jo upiak sanang hati Mande. salam kenal juga Bu. Barakallahu Fik.

01 Apr

Curhat yang berkualitas tu buk ul

30 Mar
Balas

, Alhamdulillah. Kan alun sahebat ustadz lai. Barakallahub Fik Ustadz.

30 Mar



search

New Post