Yeti Chotimah

Yeti Chotimah, saat ini menjadi guru di SMPN 3 Rogojampi Banyuwangi Jawa Timur. Motto "Menjadi guru adalah pilihan, mengabdi kepada masyarakat adalah kewajiban"...

Selengkapnya
Navigasi Web

NANG ENDI APAK

Wayah subuh, apak mageh during teko sakat sore. “nang endi apak?! Kari sedino seng moleh!!” wes pirangane dino, ison wes seng kuat mendem cerito iki, terus ison takon ambi emak “mak apak nang endi?”

emak, “ meneng baen wis Mil....sing kathek nggoletti apak riko.” Koyok’e emak mendem cerito iki nang isun, kakang lan mbok isun.

Kadung sun iling-iling, ning alah sijine dino, isun, embok lan emak mlaku-mlaku nang pasar Rogojampi, isun weroh apak tilpon tilponan nang pinggir lorong,

embok lan emak isun seng eroh kadong ono apak, tapi isun seng cerito. Kang lebih parang apak seng moleh 2 minggu. Segurunge apak menyang ison di kongkon motocopy BPKB sepedae apak. Oleh seminggu apak menyang, moro-moro onok uwong lanang nang omah lan jelas’aken ceritone, temakno uwong iku mau, wongkan dititipi sepedae apak isun, lan temakno BPKB kan isun photocopy iku mau jaminan sepedae apak isun, polae apak isun jare menyang nang suraboyo. Mbok lan isun langsung mrebes banyu moto kerungu apak isun menyang nang suroboyo seng pamit. Ing salah sijine dino isun mlaku-mlaku dewek nang songgon, seng kroso ison mlaku suwi, temakno isun kesasar nang alas-alasan, wes menjero nemen nang alas-alasan. Langite wernone cemeng dedet, lan seng ketoro paran-paran, tapi isun tetep mlaku baen, piker isun nawi ta ketemu sorete senggenge, ambi ngarep-ngare. Wes suwi suwi isun mbaleni merangkang koyo lare bayi hire ison ketemu sorote sengenge, terus isun kecarok apak, tapi tepak arepe isun peluk apak seng keneng di cekel lan seng ngarai kagetnang ngarepe isun moro-moro ono wong hang awake gedi rambute gondrong lan rupane seng karo-karoan, terus serange wedi isun berak-berak aaaa’aaaaaaaaaaa’a ambi nangis, ati nisun wedi-wedi kesel seng karuan, terus ahire isun semaput. Serto melek moro-moro isun ono nang ngarep lawangnge omae uwong, marek uwonge mbukak lawang temakno umah iku omae apak hang anyar, kang kiro-kiro isun goleti sakat sabene, ahire apak isun peluk, lan isun ambung. Apak kang wes suwi sung caruki tapi apak isun jak moleh seng gelem, temakno apak wes rabi maning. Oleh pirangane dino apak nang omah isun nemoni emak, lan emak di tundung lan di pegat. Tapi jare emak “isun seng paran-paran, tandane dorong jodoh” ahire emak, mbok , kakang lan isun urip nang omae embah isun. Utowo omae emak, lan sampek saiki isun seng tau kecarok apak .

DISCLAIMER
Konten pada website ini merupakan konten yang di tulis oleh user. Tanggung jawab isi adalah sepenuhnya oleh user/penulis. Pihak pengelola web tidak memiliki tanggung jawab apapun atas hal hal yang dapat ditimbulkan dari penerbitan artikel di website ini, namun setiap orang bisa mengirimkan surat aduan yang akan ditindak lanjuti oleh pengelola sebaik mungkin. Pengelola website berhak untuk membatalkan penayangan artikel, penghapusan artikel hingga penonaktifan akun penulis bila terdapat konten yang tidak seharusnya ditayangkan di web ini.

Laporkan Penyalahgunaan

Komentar

Sae banget .. amung kula gratul gratul anggene mahami... ngapunten Bunda... saya masih tetak-tetak ber-using....

19 Sep
Balas

Inggih ..maturnuwun sampun pinarak

20 Sep



search

New Post