Yulfia Afaz,S.Pd

Belum menuliskan informasi profilenya.

Selengkapnya
Navigasi Web
Mangango Dulu Sabalun Mangecek (84)

Mangango Dulu Sabalun Mangecek (84)

Mangango Dulu Sabalun Mangecek (84)

#Tantangan Menulis Hari Ke-84

Urang Minang kayo jo pepatah dan petitih. Sagalo tindak jo tanduk dalam iduik bamasyarakat ndak pernah lapeh dari petatah dan petitih supayo tetap manjalani iduik sesuai norma-norma nan balaku. Urang minang salalu baraja dari alam sahinggo disabuik alam takambang jadi guru.

Salah satu pepatah minang nan lah biaso awak danga adolah "Mangango Dulu Sabalun Mangecek". Artinyo, kita dianjurkan supayo bapikia dahulu sabalun mangecek. Indak asa mangecek sajo do. Tujuannyo supayo ndak ado urang nan katasingguang jo apo yang awak katokan. Dalam bana arti pepatah iko. Kalau diterapkan dalam iduik, insya Allah awak akan aman dalam iduik bamasyarakat.

Harau, 27 Maret 2022

DISCLAIMER
Konten pada website ini merupakan konten yang di tulis oleh user. Tanggung jawab isi adalah sepenuhnya oleh user/penulis. Pihak pengelola web tidak memiliki tanggung jawab apapun atas hal hal yang dapat ditimbulkan dari penerbitan artikel di website ini, namun setiap orang bisa mengirimkan surat aduan yang akan ditindak lanjuti oleh pengelola sebaik mungkin. Pengelola website berhak untuk membatalkan penayangan artikel, penghapusan artikel hingga penonaktifan akun penulis bila terdapat konten yang tidak seharusnya ditayangkan di web ini.

Laporkan Penyalahgunaan

Komentar

Salam literasi mba, Ijin follow, jika berkenan follow back

27 Mar
Balas



search

New Post