Ade Putra

Guru MTsN Dharmasraya. Prestasi adalah " Apa yang bisa kita lakukan, sementara orang lain tidak bisa melakukannya"...

Selengkapnya
Navigasi Web
BAK CANDO MANAMPIH BAREH
Sumber:id.pinterest.com

BAK CANDO MANAMPIH BAREH

BAK CANDO MANAMPIH BAREH

Oleh : Ade Putra

#MenulisHariKe-257

Dahulu, kito acok mancaliak induak - induak manampih bareh. Padi nan alah batumbuak dalam lasuang, diambiak dan tampih manggunoan niru. Mato induak - induak yo sabana tajam, untuak manyisiahan ma nan atah ma nan bareh yang elok untuak ditanak. Katiko sadang manampih baitu pulo, bareh nan rancak lai tingga dalam niru, kalau nan atah nyo tabang surang kanai angin.

Filosofi manampih bareh, bisa kito jadian palajaran dalam iduik. Bisa kito kaikkan dalam hiduik bamasyarakat. Kok lai kayo urang tuo, kito lai dipandang dan diharagoi juo dek urang. Kalau lai bapangkek jo punyo jabatan, kito lai dimasuak an dalam ituangan dek urang.

Nyampang bak cando manjadi atah bareh, tantu kito akan dicampak an urang. jan kan dibaok ba iyo, dipandang se indak. Itulah hiduik, dindiang pamisah tu yo nampak dan nyato bana. Tingga baa kito mancari caro supayo iduik bisa kito syukuri. Satidaknyo atah bareh masih bisa digunoan, untuk makan taranak yang ado.

Dharmasraya, 27 September 2020

DISCLAIMER
Konten pada website ini merupakan konten yang di tulis oleh user. Tanggung jawab isi adalah sepenuhnya oleh user/penulis. Pihak pengelola web tidak memiliki tanggung jawab apapun atas hal hal yang dapat ditimbulkan dari penerbitan artikel di website ini, namun setiap orang bisa mengirimkan surat aduan yang akan ditindak lanjuti oleh pengelola sebaik mungkin. Pengelola website berhak untuk membatalkan penayangan artikel, penghapusan artikel hingga penonaktifan akun penulis bila terdapat konten yang tidak seharusnya ditayangkan di web ini.

Laporkan Penyalahgunaan

Komentar

Kini nan Bareh langsung ditanak indak paralu ditanpi lai pak Ade, niru sajo antah lai tau anak Kito.

27 Sep
Balas

Iyooooo buk......tu lah, dek lah samakin canggih se dunia ko.

28 Sep

Usahoan..Jan jadi atah Bareh.....keren ulasannya..Pak Ade..

27 Sep
Balas

Tarimo kasiah banyak buk.

28 Sep

Rancak banaa

27 Sep
Balas

Trims buk

28 Sep

Iyo sabana kanai caritonyo ade. Atah jo bareh iyo bapisah juo jadinyo, nan mamisahkan nasibnyo, rancak catitonyo Ade

27 Sep
Balas

Alhamdulillah, tarimo kasiah banyak buk

28 Sep

Iyo sabana kanai caritonyo ade. Atah jo bareh iyo bapisah juo jadinyo, nan mamisahkan nasibnyo, rancak catitonyo Ade

27 Sep
Balas

Trims bnyk buk

28 Sep

Meski tidak begitu paham, saya tahu maksudnya. Sukses selalu bu

27 Sep
Balas

Maaf saya kira ibu..hehe

27 Sep

Trims banyak pak

28 Sep

tarimo kasiah uda, dah follow denai

28 Sep
Balas

Sukses selalu sahabat literasi...terus berkarya untuk bangsa...

27 Sep
Balas

Insyaa allah pak. Salam

28 Sep



search

New Post