Agus Riyanto

Belum menuliskan informasi profilenya.

Selengkapnya
Navigasi Web

Dina Setu Dina Basa Daerah

Dina setu lumrahe member gurusiana nulis migunaake basa daerahe. Sakliyanr kanggo nggladhi kaprigelan nulis, program iki uga dadi wujud nyata nguri-uri kabudayan utamane basa.

Ngingeti saka akehe member gurusiana iki, kudune ana paking sithik 34 basa sing digunaake, kui nek digebyah sak provinsi sak basa. Member gurusiana iki wis kasebar saka sabang tekan merauke, dadi kudune saben setu member isa padha sinau babagan basa liyan.

Ananging kasunyatan durung isa mlaku kaya sing dikarepake, isih akeh sing menawa lali dina, dadi nulis e tetep migunaake bahasa. Sakliyane lali, isa uga merga nulis nganggo basa daerahe kui luwih angel tinimbang nganggo bahasa.

Ayo sithik-sithik diwiwiti, saben setu ayo padha gunaake basa daerahe dhewe-dhewe kanggo nduduhi nyang dunia menawa Indonesia kui kaya ragam maneka warna kalebu basa. Nek dudu awake dhewe sapa meneh sing bakal miwiti nguri-uri kabudayan awujud basa iki? aja nganti limang tahun utawa sepuluh tahun meneh basane ilang merga ora ana sing gelem njaga nguri-uri.

DISCLAIMER
Konten pada website ini merupakan konten yang di tulis oleh user. Tanggung jawab isi adalah sepenuhnya oleh user/penulis. Pihak pengelola web tidak memiliki tanggung jawab apapun atas hal hal yang dapat ditimbulkan dari penerbitan artikel di website ini, namun setiap orang bisa mengirimkan surat aduan yang akan ditindak lanjuti oleh pengelola sebaik mungkin. Pengelola website berhak untuk membatalkan penayangan artikel, penghapusan artikel hingga penonaktifan akun penulis bila terdapat konten yang tidak seharusnya ditayangkan di web ini.

Laporkan Penyalahgunaan

Komentar




search

New Post