Sri Sudaryanti

Perkenalkan, namaku Sri Sudaryanti. Saya ibu dari 2 anak. Saya tinggal di kota Bantul....

Selengkapnya
Navigasi Web

Jangan Kenangan (Sayur Kenangan)

#Tantangan Gurusiana

#Hari ke - 41

Dino Minggu, wektune boso daerah lan kuliner.

Iki crito jaman aku cilik. Crito ngenani bab panganan. Bapak lan Ibu sedoyo mbokmenawi ugo kagungan daharan kenangan. Daharan kang marai kelingan jaman kawuri. Aku paling seneng menowo Ibuku nyayur gori utowo tewel (nangka muda). Tewel dilodeh, pedes, kenthel, dicampuri godong so lan kulit mlinjo, jian rasane nyilih istilahe Nces Nabati ngono endol surendol takendol kendol.

Jangan gori dadi favorit nang keluargaku amargo ora perlu ragat menowo pingin nyayur. Gori, so lan kulit mlinjo kabeh wis ono kebon, kari ngopek wae. Jaman semono jaman rekoso, nangomahku ora ono jangan aneh-aneh lan enak-enak koyo saiki. Paling kerep Ibuku nyayur gori kuwi mau. Sakwise omah-omah aku manggon bedo kampung karo Ibuku, adhiku sik nomer loro ono Batam, dene si ragil ngancani Ibuku.

Tekan saiki, menowo ngepasi Ibuku nyayur lodeh gori mesthi aku didawuhi sowan mrono sakperlu maem bareng. Sinambi maem bareng lawuh jangan gori Ibuku, aku lan adhiku crito jaman semono.

Bapak lan Ibu kagungan sayur kenangan menopo?

Deresan, 19 April 2020

DISCLAIMER
Konten pada website ini merupakan konten yang di tulis oleh user. Tanggung jawab isi adalah sepenuhnya oleh user/penulis. Pihak pengelola web tidak memiliki tanggung jawab apapun atas hal hal yang dapat ditimbulkan dari penerbitan artikel di website ini, namun setiap orang bisa mengirimkan surat aduan yang akan ditindak lanjuti oleh pengelola sebaik mungkin. Pengelola website berhak untuk membatalkan penayangan artikel, penghapusan artikel hingga penonaktifan akun penulis bila terdapat konten yang tidak seharusnya ditayangkan di web ini.

Laporkan Penyalahgunaan

Komentar




search

New Post