Sri Sudaryanti

Perkenalkan, namaku Sri Sudaryanti. Saya ibu dari 2 anak. Saya tinggal di kota Bantul....

Selengkapnya
Navigasi Web

Ngilang

#Tantangan Gurusiana

#Hari ke-40

Dino Minggu, koyo adat saben aku menyang pasar sakperlu blonjo keperluan pawon. Dino iki aku rencana blonjo rodo akeh sebab bumbu-bumbu ngepasi entek. Mulo kuwi aku ngejak bapakne bocah-bocah menyang pasar, rekaku arep tak kon ngewangi nggowo tas blanjan.

Tekan pasar aku njujug nggone bakule daging sapi lan ayam langgananku. Mergo ijek lumayan entheng mulane tase tak gowo dewe. Bubar kuwi aku mlaku ngulon, ngener bakule bumbon. Tak delok bapakne bocah-bocah ijek mlaku nang mburiku. Aku mlaku cepet-cepet mergo ora pingin kesuwen ono tempat umum koyo pasar iki. Aku tuku brambang, bawang, lomat lan sayuran sakcedhake bakule bumbon. Mbasan blanjan tak lebokke tas, wah jan yo abot tenan jebule. Rampung blonjo aku thingak thinguk nggoleki bapakne bocah-bocah, kok ora ono, aku rodo mangkel, diajak blonjo ki tujuane tak jagakke nggawakke tas jebule malah ngilang. Karo rodo mangkel aku mlaku nang parkiran. Arep blonjo maneh wis kabotan. Tekan parkiran jebuk sik tak goleki duduk manis nang nduwur motor karo ngguya ngguyu. "Wis rampung le blonjo Mi?

Aku ora njawab, cukup manthuk wae mergo ijek mangkel.

Sakwise kedadean kuwi, menowo arep blonjo maneh aku weling marang bapakne bocah-bocah, "Yah, mangke mboten ngilang maleh lho, blanjane akeh niki mangke!"

Deresan, 18 April 2020

DISCLAIMER
Konten pada website ini merupakan konten yang di tulis oleh user. Tanggung jawab isi adalah sepenuhnya oleh user/penulis. Pihak pengelola web tidak memiliki tanggung jawab apapun atas hal hal yang dapat ditimbulkan dari penerbitan artikel di website ini, namun setiap orang bisa mengirimkan surat aduan yang akan ditindak lanjuti oleh pengelola sebaik mungkin. Pengelola website berhak untuk membatalkan penayangan artikel, penghapusan artikel hingga penonaktifan akun penulis bila terdapat konten yang tidak seharusnya ditayangkan di web ini.

Laporkan Penyalahgunaan

Komentar

Hehehe kalo boleh memberi masukan bu. Supaya siapa pun yang membaca mengerti, akan lenih baik kalau dibawahnya artikel panjenengan di translate ke bahasa Indonesia. Maaf kalau tidak berkenan.

19 Apr
Balas



search

New Post