Ali Mutasar, M.Pd.

Di lahirkan di Lubuk Basung pada tanggal 20 Agustus 1983, Anak bungsu dari 6 bersaudara, sekarang sebagai Guru Matematika di MTsN 12 Agam Prestasi Juara 1 Gur...

Selengkapnya
Navigasi Web

Rancak di Labuah ( Tantangan Ke 146)

Joko di tanyo soal baju dan pakaian apo se ado samo inyo, baru sajo model kalah di tv inyo alah punyo. Penampilannyo jan di tanyo baik masalah baju, rok, sarawa, sandal atau sapatu alun lai msalah qincu, atau badak yang inyo pakai. Urang biaso mamanggiahnyo Upiak Banun. Upiak Bangun yang bakaro sebagai guru honor disekolah, gaji yang inyo terima indak pulo banyak, klo di hetong-hetong indak cukuih sajuta gajinyo. Sedangkan suami dari Upiah Banun serabutan lo karajonyo.

Biaya hidupnyo klo di pakiroan gajinyo habib tigo hari se. Klo orang sakali nampak mungkin orang mangiro karajo bank dan sajenisnyo. Tapi klo lah di tanyo baru orang taparangah inyo banyak gaji Upiak Banun yo kato-kato orang nan indak tahu. Sapatunyo tiok hari batuka, ado yang randa, ado yang satangah randah dan ado yang tinggi bana. Klo masalah jilbab jan di tanyo inyo alah punyo sadolah model. Klo ado orang datang manja baju atau sajenisnyo, orang pasang ciek dan inyo duo dan tigo nyo pasan.

Mungkin pembaca batanyo baa caro hiduih Upiak Banun kok bisa model tu gayanyo. Mungkin awak bingung manyabuih mungkin. Gaji indah banyak, klo di balanjoan dek Upiak Banun mungkin gajinyo tu tandeh sehari atau duo hari. Lah di tanyo-tanyo tapi takuik lo di kecekan kepo tapi awal heran dima Upiak Banun dapek pitih banyak. Untuak penjelasan bisuak awal sambung yo, karo hari lah malam pulo dan ciek lai pulo awak baru baraja mambuek carito jo bahasa minang iko baru. Mohon maaf klo ado nan salah.

DISCLAIMER
Konten pada website ini merupakan konten yang di tulis oleh user. Tanggung jawab isi adalah sepenuhnya oleh user/penulis. Pihak pengelola web tidak memiliki tanggung jawab apapun atas hal hal yang dapat ditimbulkan dari penerbitan artikel di website ini, namun setiap orang bisa mengirimkan surat aduan yang akan ditindak lanjuti oleh pengelola sebaik mungkin. Pengelola website berhak untuk membatalkan penayangan artikel, penghapusan artikel hingga penonaktifan akun penulis bila terdapat konten yang tidak seharusnya ditayangkan di web ini.

Laporkan Penyalahgunaan

Komentar




search

New Post