Andy Firmansyah

Seorang Pengawas MI & RA kab. Malang Jatim...

Selengkapnya
Navigasi Web
Sosok Mayet Arek Wedok Enom
Arek wedok mesti seng dadi korbane...

Sosok Mayet Arek Wedok Enom

Aku nggletak ndek dalanan sawah di tutupi suket² cedek e kali irigasian.

(Aku tergeletak di pematang sawah ditutupi ilalang2 dekat irigasi.)

Awakku wes aboh kabeh rodok mbiru² ngono. (Tubuhku sudah bengkak2 sedikit membiru.)

Guluku yo rasane loroooo nemen!

(Leherku terasa sangat sakiiit sekali.)

Pingin tak cobak ngrobo guluku, ben rodok kalong roso perihne. Tapi nggak onok tenogo... Aku mek seonggok mayet seng gak onok daya, mek iso meneng wae kerono awakku wes kaku njegideg.

(Inginku coba meraba leherku, berharap agar sedikit berkurang rasa perihnya. Tapi apalah daya...aku hanyalah sosok mayat yang tiada berdaya, hanya bisa diam saja karena ragaku sudah kaku.)

Duh!

Adem tenanan ndek kene iku persis koyok es. Awakku kademen terus. Berrrr rrrrr.....!

(Betapa dingin disini seperti es. Tubuhku terus menggigil.)

Awakku yo wes ngetokno ambu batang seng wes nemen! Nyengat! Nusuk nang irung. (Tubuhku juga sudah mengeluarkan bau busuk yang menyengat!)

Yo aku mek ng arep², angin iso nggowo ambu batang iki nang irunge sopo ae seng liwat ndek sekitar kene iki, ben aku cepet² iso ndang ditemokno.

(Dan kuharap, angin bisa membawa bau busuk ini ke hidung siapa saja yang lewat sekitar sini agar aku bisa segera ditemukan.)

Aku dadi kepikiran ambek mbak lan bapakku ndek kampung yo? Opo kabeh iku engkok nggolek i aku...?

(Aku jadi kepikiran kakak sama bapakku dikampung ya? akankah mereka mencariku...?)

Pastine kabeh iku bakal nggolek i aku, soale bendino kabeh iku salah sijine nelponi aku. La pas ditelpon, aku kok ra ngangkat...? Kabeh pasti podho bingung...lan pastine engkok lak nggolek i aku.

(Pastinya mereka mencariku, karena setiap hari mereka menelponku. Pas ditelpon aku gak angkat...mereka pasti penasaran dan akan mencariku.)

Opo?

(Atau...?)

Mungkin dikirone aku wes adem ayem sinau ndek kampus...? Wes gak onok masalah! La wong kos² an wes beres kabeh.

(Mungkin dikiranya aku sudah tenang belajar di kampus. Sudah gak ada masalah! la wong kos2an sudah beres semua.)

Arep opo maneh...? Itung² mahasiswa anyar... Jek utuh duwek sangune tekok kampung.

(Mau apalagi...? itung2 mahasiswa baru...masih utuh uang saku dari kampung.)

Ah! Yo wes ta lah...!

(entahlah...!)

Kalem² awakku moro² rusak lan ndek panggon² nane seng wes ireng² iki ngetokno ambu seng nyengat! seng pastine gak enak. Ambu mbatang!

(Perlahan-lahan tubuhku menjadi rusak dan pada setiap lobang2 yang menghitam mengeluarkan aroma menyengat yang pastinya tak sedap. Busuk!)

Lan kalem² tak rungok² no kok onok langkahe wong mlaku nyedek nang nggonku.

(Dan lamat2 kudengar langkah kaki menuju kearahku.)

Dek e ketok ng ambu² lan tangan tengene yo ketok nggowo arit.

(Ia tampak meng endus2 dan tangan kanannya juga tampak membawa arit.)

O...wong nggolek suket.

Syukurrrr...

(pencari rumput.

Alhamdulillah...)

"Reneo, reneo....aku ndek kene... Ndek kene. Ambuen ambu awakku seng wes mbatang iki. Awakmu pasti penasaran kan...?" bengokku. ("Kesini...kesinilah...aku disini. Ciumlah aroma tubuhku yang busuk ini. Kau pasti penasaran kan...?" teriakku.)

Wong nggolek suket iku lungguh ndek ngarepku ambek ndodok. Dek e ngrijiki suket² seng nutupi awakku ambek mencet irunge rapet².

(Pencari rumput itu duduk dihadapanku sembari jongkok. Ia membersihkan ilalang yang menutupi tubuhku sambil menutup rapat2 hidungnya.)

Lan, sak wise suket² iku rijik...

(Dan setelah ilalang bersih...)

"Lo, la kok malah mlayu seh...?!

("Loh! la kok lari sih...!)

Hei! Mbalek mbalek!

(Hei! kembali! kembali....!)

Tulungen aku... Tulung...!"

(Tolonglah aku...tolong...!")

Tapi, bengok an ku ngambyar percuma... Sak kenceng² e aku mbengok, tetep ae gak onok suworo seng iso ngrungokno.

(Tapi teriakanku hambar percuma...se kencang2nya aku teriak...tetep saja gak ada suara yang bisa mendengarnya.)

Plesss blushhhh...!

Lenyap!

Mbalek aku kademen koyok es.

(Kembali aku kedinginan seperti es.)

Kaku koyok watu.

(Kaku kayak batu.)

***

Iki wes dino ke papat...

Mosok gak onok seng rene maneh seh...?

(Ini sudah hari keempat...masak gak ada yang kesini lagi...?)

Lan...

Tak rungok² no maneh onok langkahe wong mlaku nyedek nang awakku.

(Dan...kudengar langkah kaki lagi mendekat kearahku.)

Syukur... Akhire polisi teko mrene sak wise maeng aku ditemokno pat likur jam ambek wong nggolek suket iku, lan cepet² aku langsung dilebokno nang ambulan gawe diperikso engkok ndek rumah sakit. (Alhamdulillah...akhirnya polisi datang kesini setelah ditemukan 24 jam oleh pencari rumput itu, dan segera aku langsung dimasukkannya kedalam ambulan untuk di otopsi di rumah sakit.)

***

"Kenek opo awakmu?" takok salah sijine wong seng ngadeg di sekitarku.

("Kenapa kau?" tanya beberapa orang yang berdiri disekitarku.)

"Opone seng kenek opo...? Wes eroh aku matek di pateni... Kok jek takok ae...?"

("Apanya yang kenapa...? Sudah tahu aku mati dibunuh...kok masih tanya...?")

Aku pentelengi luweh nemen maneh... Onok seng nggawe klambi wong biasa lan wong loro nggawe sragam polisi teko maneh, ngadeg ndek sekitare amben seng tak turoni ndek njerone kamar mayet seng mbambu penguk iki. (Aku lihat lebih cermat lagi... beberapa orang berpakaian sipil dan dua berseragam polisi datang lagi berdiri disekitar tempat tidurku dalam kamar mayat yang bau ini.)

Ngene loh...

(Begini...)

Malam minggu aku disosol wong lanang. Di jak malam mingguan... Ngopi ndek kafe.

(Malam minggu aku dijemput seorang lelaki. Diajak malam mingguan, ngopi di sebuah kafe.)

Lan, arek lanang iku langsung nembak aku. (Dan lelaki tersebut, langsung menembakku...)

Dorrrr!

"Aku seneng awakmu...temenan, aku seneng temen ambek awakmu...gelem a koen?" jarene arek lanang iku.

("Aku suka kamu...aku cinta kamu...maukah kau?" ujar lelaki itu.)

Aku mek meneng ae pas ditembak ndadak koyok ngono iku.

(Aku hanya diam saja waktu ditembak mendadak seperti itu.)

Selama iki, aku mek nganggep arek iku yo mek sebatas konco ae.

(Selama ini aku hanya menganggapnya sebatas teman saja.)

Gak onok sak liyane iku. Aku nyaman ambek status mek koncoan iku tok. Titik!

(Gak kurang gak lebih. Aku nyaman dengan status hanya sebagai teman itu. Titik!)

"Yok opo?" takon arek lanang iku maneh... ("Gimana?" tanya lelaki itu lagi...)

Aku mek meneng ae.

E, la kok malah dadi raine ketok sedih, cintane gak tak anggep.

(Aku tetep diam saja.

Wajahnya menjadi terlihat sedih, cintanya bertepuk sebelah tangan.)

Akhire, aku di gonceng dijak metu tekan kafe, mbalek mlaku² nggolek angen seger.

(Akhirnya akupun diboncengnya untuk diajaknya keluar kafe, kembali jalan2 cari udara segar.)

Perasaanku wes mulai gak penak. Wes, arep kedadean opo maneh mari ngene iki. (Perasaanku mulai gak enak. Entah, akan ada kejadian apa setelah ini.)

Aku digonceng arek iku lewat sawah seng ndek bengi iki seng sepi.

(Aku di boncengnya lewat persawaahan dimalam sepi.)

Motor mandeg ndek cedek e kalen irigasian, lan cepet² loro karo tangane seng dempal iku nekek guluku...!

(Motor berhenti didekat saluran irigasi, dan dengan cepat kedua tangan kekar lelaki itu mencekikku...!)

Aku gak kuwat, gak nduwe tenogo nglawan tekek ane.

(Aku tak berdaya)

Lipen ndek tas mencelat metu ambek wedak karo helmku nggletak ndek pinggire awakku seng wes matek ketekek.

(Lipstik ditas melompat keluar dan bedak kaca serta helmku pun menggeletak disamping tubuhku yang sudah tak bernyawa.)

"O, tangkepen arek iku!

Tangkepen arek lanang biadap iku!

Hukumen matek ae!

Nyowo diwales nyowo!"

("O...tangkaplah dia!

Tangkap lelaki biadab itu!

Hukum mati sajalah!

Nyawa dibalas nyawa!").

Kendalpayak Kab. Malang

DISCLAIMER
Konten pada website ini merupakan konten yang di tulis oleh user. Tanggung jawab isi adalah sepenuhnya oleh user/penulis. Pihak pengelola web tidak memiliki tanggung jawab apapun atas hal hal yang dapat ditimbulkan dari penerbitan artikel di website ini, namun setiap orang bisa mengirimkan surat aduan yang akan ditindak lanjuti oleh pengelola sebaik mungkin. Pengelola website berhak untuk membatalkan penayangan artikel, penghapusan artikel hingga penonaktifan akun penulis bila terdapat konten yang tidak seharusnya ditayangkan di web ini.

Laporkan Penyalahgunaan

Komentar

Sae pak

25 Nov
Balas

Matursuwun...

06 Jul



search

New Post