Corona

Corona Kristin hariwurdani Guru Sejarah di SMA N 2 Magelang S1 di UNY. S2 di UPY Pendiri PAUD Cerdas Ceria Ketua Yayasan Cerdas Ceria Indonesia Pe...

Selengkapnya
Navigasi Web
Olah karya
Mbatik

Olah karya

Sak wise mbiji pungkas semesteran sekolah, ngadakne pameran karya siswa sing pendhak kelas duwe tema bedo-bedo. Seko kelas sewelas lan kelas rolas total kabeh 8 kelas. Pendhak kelas mamerne karya senine dewe- dewe. Bocah- bocah gegawean prakaryo koyoto. Lukisan, mbatik, bros, sulaman, tas anyam, lampu hias, wadah tissu ,wadah potlot, kembang tangan lan sak panunggalane

Konco guru ono sing seneng karyane bocah kelas sewelas yo kui tas anyaman sing diregani limolas ewu. Sajak sueneng due tas anyar bocahe aig ditukoni yo sueneng pol. Pendhak tahun pancen nang kurikulum 13 kudu dienengake pameran seni utowo pagelaran nari kanggo bocah- bocah nari. Liga bal- balan kanggo bocah lanang pendhak kelas tanding . akhir tahun ono pentas seni koyo ben- benan kanggo bocah sing seneng musik. Pokokmen kabeh di fasilitasi sekolah dibantu guru karyawan lan bocah osis kanggo ngasah ketrampilanne bocakh- bocah nang sma loro magelang.

Tema pwr kelas pas pameran dipasrahne kelas ono le ke barat- baratan ono sing njawani koyoto autum spring yoiku musim gugur dadi akeh godong- godong garing nyang kelase, kondangan, antariksa, spring lan sak panunggalane. Men kethok kekinian pendhak kelas ono poto both terus ngganakne lomba poto sing apik njut di unggahne nyang istagram ro facebook jo lali hastag perkelas e due jeneng guyuban. Koyoto sing tak waleni duwe tema ngunduh mantu jian njawani tenan koyo ono mantenan ,janur sovenir e dinei permen sikil siji-siji. Klambine nganggo beskap ro kebaya sing among tamu ngganggo klambi batik. Bar kui dinei kertas sing isine ngenei skore seko 1 tekan 4. Koyo skala likert mbijine. Kui sakkarepe pemgunjunge le arep ngenei njut dicemplungne kotak. Biji kelas mau dietung njut iso ngerti sing apik lan ora. Nah kui mengko guru senine sing berwenang nentoake sing paling apik seko data sing ngrawuhi kelas- kelas mau. Iso ugo didelok seko daftar sing nulis tanda tangan sak durunge mlebu pameran seni mau.

Jebul bocah sing di anggep ra mampu karhane palah luwih apik tinimbang liyane.lukidanne koyo poto disawang koyo urip.gambar iwak koi nyang kolam. Kreativitas kui bedo karokapinteran utek.bocah due ketrampilan sing ora di nyono-nyono.

DISCLAIMER
Konten pada website ini merupakan konten yang di tulis oleh user. Tanggung jawab isi adalah sepenuhnya oleh user/penulis. Pihak pengelola web tidak memiliki tanggung jawab apapun atas hal hal yang dapat ditimbulkan dari penerbitan artikel di website ini, namun setiap orang bisa mengirimkan surat aduan yang akan ditindak lanjuti oleh pengelola sebaik mungkin. Pengelola website berhak untuk membatalkan penayangan artikel, penghapusan artikel hingga penonaktifan akun penulis bila terdapat konten yang tidak seharusnya ditayangkan di web ini.

Laporkan Penyalahgunaan

Komentar

Salah sijine kreativitas siswa SMADA sing perlu diapresiasi..

16 Dec
Balas

Salah sijine kreativitas siswa SMADA sing perlu diapresiasi..

16 Dec
Balas

Salah sijine kreativitas siswa SMADA sing perlu diapresiasi..

16 Dec
Balas

Salah sijine kreativitas siswa SMADA sing perlu diapresiasi..

16 Dec
Balas



search

New Post