Dedi jonedi

Belum menuliskan informasi profilenya.

Selengkapnya
Navigasi Web

TIDAK ADO JUDUL (ANEH)

Menulis harike 109

Suatu hari kami jalan2 ke kota Padang, diperjanan kami bincang2 tantang mamilah tampek makan siang nan lamak. Supakat lah nan diateh oto bahwa beko siang.makan di rumah makan, alias lapau nasi kato urang Padang. Mako ambo batanyo, lokasi dan namo rumah makannyo, mako dijawab tampeknyp "di Rumah Makan Tanpa Nama" yang langganannyo cukup rami.

Aneh bin ajaib bagi ambo, bakeliling cari cari, akhirnyo singgah sajo lah dikedai nasi ketek, memang indak ado merek nyo.. Alhirnya km yang teraso cukuik lapar,mako barabuik makan.

Berkat kesehatan,kami pun bernain2 pulo ke.Bukit tinggi,kami pun balanjo kebituhan harian, katiko ambo calial dan ingin tahu pulo merek nyo, ruponyo mereknyo "kadai tanpa nama"

Ambo pun ingek dimsso baraja/sakola, ado guru bacatito, kami pun asyik.sakali nyimak carito, yang kato guru iko carito " tanpa judul" , para pendengar lah nan diminta memberi judulnyo yang pas nyo...

Jadi tulisan kiniko kalau ditanyo apo.judul nyo, maka pembacalah nan dimintak untuak mambati judul iko...

Solok, 21 Juni 2020

Harike 109

DISCLAIMER
Konten pada website ini merupakan konten yang di tulis oleh user. Tanggung jawab isi adalah sepenuhnya oleh user/penulis. Pihak pengelola web tidak memiliki tanggung jawab apapun atas hal hal yang dapat ditimbulkan dari penerbitan artikel di website ini, namun setiap orang bisa mengirimkan surat aduan yang akan ditindak lanjuti oleh pengelola sebaik mungkin. Pengelola website berhak untuk membatalkan penayangan artikel, penghapusan artikel hingga penonaktifan akun penulis bila terdapat konten yang tidak seharusnya ditayangkan di web ini.

Laporkan Penyalahgunaan

Komentar




search

New Post