ELIDESWITA, S. Pd

Belum menuliskan informasi profilenya.

Selengkapnya
Navigasi Web

Carito Minggu malam

Assalamualaikum dunsanak gurusianers..

Baa kabaa sanak malamko.. hari minggu ko tingga tigo jam lai nyo sanak.

Lai ado jo sanak nan sanasib jo ambo.? Manjawek Tantangan manulih jo bahaso daerah awak surang-surang?.. Hehehee..

Kok lah basuo jo hari akie pakan ko iyo gak payah manulih stek sanak..

Baa kaa indak, manulih tapaso di takan papan keyboard hape ko hurufnyo ciek demi ciek. Kalau jari awak lai kuruih, aa lai capek nah. Pi kok jari ampie samo gadang jo ampu sadoe..? Balepotan kalimat nan tabuek sanak,.. Hihihii...

Kan iyo betu ndak sanak? Kalau jo bahaso Indonesia lai ado aplikasi e untuk manulih ko, awak tingga mangecek se, lah langsuang ado tulisan di hape awak tu.

Pi mangecek e lambek lambek sanak, lari duopuluah lah kok dicandoan jo mambao kereta bamasin tu.hahahaaa..

Kok awak sabuik an carito tu dan mangecek kancang - kancang, kalimat bahaso japang jo cino sarato inggirih lo nan kalua..

Jadi yo harus awak ujo an lo ciek-ciek mangecek e.

Sanak, sabananyo ambo dak konsentrasi manulih kini ko do Sanak, anak bungsu ambo k ujian TO bisuak. Biasolah, kini tantu nyo manyiapkan isi badie alias amunisi kecek rang kini. Ado materi palajaran nan paralu nyo tanyoan k amaknyo nan sadang manulih ko, jadi sampai siko se lah tulisan ko lu yo sanak..

InsyaAllah kok lai umua samo panjang Sampai basuo baliak kito pakan di muko,

Baiti Jannati, 1 Maret 2020

DISCLAIMER
Konten pada website ini merupakan konten yang di tulis oleh user. Tanggung jawab isi adalah sepenuhnya oleh user/penulis. Pihak pengelola web tidak memiliki tanggung jawab apapun atas hal hal yang dapat ditimbulkan dari penerbitan artikel di website ini, namun setiap orang bisa mengirimkan surat aduan yang akan ditindak lanjuti oleh pengelola sebaik mungkin. Pengelola website berhak untuk membatalkan penayangan artikel, penghapusan artikel hingga penonaktifan akun penulis bila terdapat konten yang tidak seharusnya ditayangkan di web ini.

Laporkan Penyalahgunaan

Komentar




search

New Post