Eni Siti Nurhayati

Tak kenal maka tak sayang. Namaku Eni Siti Nurhayati. Guru di MTs Negeri 9 Jember. ...

Selengkapnya
Navigasi Web
Kebo Nyusu Gudel

Kebo Nyusu Gudel

Owalah, dadi guru suwene rongpuluh taun gak malah ndadekna aku pinter, tapi tambah suwe kok tambah bodho.

Piye gak bodho, wong aku arang gelem melok-melok kegiyatan nggo ngasah ilmune.

Hla, ketepakan wingenane, mbuh ngimpi apa aku kok pengin melok kegiyatan kelas editor buku neng MAN Batu.

Budhal mawa nggendhong jejer guru bahasa Indonesia, hladalah, tibake.. jagad ilmu wis suwe ninggal aku. Kosakata anyar uakeh eram, apa maneh tulisane.

Alhamdulillah, aku jejer prawan telu, mahasiswa ka UB lan UM. Bocahe grapyak, semanak, gak nate nulak nek taktakoni. Ya kate piye maneh, sethithik takon, akehe ya tokan-takon. PUEBI-ne ngewes banget.

Ah, pancen meguru ki kudune ngono. Gak nyawang umur, nek isa ya takdadekna guru.

Salam tresna, nggih Mbak..

Gunging panuwun.. 😍😍😍

DISCLAIMER
Konten pada website ini merupakan konten yang di tulis oleh user. Tanggung jawab isi adalah sepenuhnya oleh user/penulis. Pihak pengelola web tidak memiliki tanggung jawab apapun atas hal hal yang dapat ditimbulkan dari penerbitan artikel di website ini, namun setiap orang bisa mengirimkan surat aduan yang akan ditindak lanjuti oleh pengelola sebaik mungkin. Pengelola website berhak untuk membatalkan penayangan artikel, penghapusan artikel hingga penonaktifan akun penulis bila terdapat konten yang tidak seharusnya ditayangkan di web ini.

Laporkan Penyalahgunaan

Komentar

Nyuwun pirsa, menawi ajeng ngedit tulisan niku carane pripun, nggih?

08 Jan
Balas

Klik menu. Pilih manajemen artikel. Klik edit pd tulisan ybs. Lakukan pengeditan. Setelah selesai klik post publish. Selamat mencoba!

08 Jan

Gunging panuwun, Bpk. Edi Prasetyo. Terima kasih, banyak. Pak, tanya lagi, untuk memberi foto profil bagaimana, ya?

08 Jan
Balas

Lha itu sdh ada foto profilnya.

08 Jan

Iya, Pak Edi. Sewaktu membuka manajemen artikel, eh.. nyawang menu edit profile. Hehehe.. Kudet plus gaptek, Pak..

08 Jan
Balas



search

New Post