Fera Susanti Anmartias

Guru Bahasa Inggris MTsN 3 Pasaman Barat, Sumatera Barat yang hobi memotret, bermedsos dan menulis. Baru belajar menulis merangkai kata agar bermakna. A...

Selengkapnya
Navigasi Web
Bulan Apam

Bulan Apam

Bulan Apam ( 14TaGur30 )

Bulan Rajab kini ko sanak. Di kampuang ambo Pasaman disabuik jo bulan apam. Apam tu makanan dibuek dari tapuang bareh jo santan. Dimasak di kuali basi . Lalu diagiah kuah saka. Ondeh lamak bana.

Baa kok disabuik bulan apam. Dek karano salamo sabulan ko para dunsanak bagantian maapam. Hari ko Etek Banun. Bisuak Etek Siti. Bisuak ciek lai Etek Supiak. Saliang baragiah. Antaan ka rumah dunsanak nan jauah.

Bulan Rajab ko disabuik juo bulan kanak-kanak. Jadi kanak-kanak anak ketek iyo sanang ati bulan ko. Tiok hari urang baragiah kue. Baragiah samba. Rami-rami masak di rumah sinan, di rumah ciek lai. Mode itu kesukaan papaja kaciak.

Ado pulo nan maartian bulan kanak-kanak tu arawah anak yang maningga waktu ketek tu pulang ka rumah rang gaek nyo. Minta di doa an. Jadi urang tuo yang Ado anak nyo meningga waktu ketek mereka maraso paralu badoa. Maaimbau urang siak. Makan basamo di rumah. Niyaik doa untuk arawah urang nan hilang.

Tapi waalahuulam dek banyak versi nyo tu. Kito niatkan sajo lah. Maapam itu saling berbagi. Saat memberi saat manarimo. Kan mantun

DISCLAIMER
Konten pada website ini merupakan konten yang di tulis oleh user. Tanggung jawab isi adalah sepenuhnya oleh user/penulis. Pihak pengelola web tidak memiliki tanggung jawab apapun atas hal hal yang dapat ditimbulkan dari penerbitan artikel di website ini, namun setiap orang bisa mengirimkan surat aduan yang akan ditindak lanjuti oleh pengelola sebaik mungkin. Pengelola website berhak untuk membatalkan penayangan artikel, penghapusan artikel hingga penonaktifan akun penulis bila terdapat konten yang tidak seharusnya ditayangkan di web ini.

Laporkan Penyalahgunaan

Komentar

Alhamdulillah Barokallah, keren karyanya Bu Fera Susanti, sehat dan bahagia selalu

20 Feb
Balas

Keren ulasannya Bunda Fera, saya juga mau dibagi kue apamnya, salam kenal dari tangerang selatan dan ijin follow

20 Feb
Balas

Jika berkenan follow balik ya bun, terimakasih

20 Feb

Sehat selalu sekeluarga ibu. Baarakallah.

20 Feb
Balas



search

New Post