Ferasusanti Spd

Guru bahasa Inggris MTsN 3 Pasaman Barat, Sumatera Barat...

Selengkapnya
Navigasi Web
Randang Lokan
Dokumen pribadi

Randang Lokan

Randang kabanyo alah manjadi makanan paliang lamak di dunia. Alhamdulillah kok iyo mode tu yo sanak. Ikuik sanang dan bangga rang awak mandanga nyo.

Randang tu macam-macam pulo jenisnyo. Ado randang dagiang jawi. Randang paru. Randang Baluik. Randang Talua. Randang Paku. Randang Lokan .

Nah kini ambo nio ba carito tentang Randang Lokan. Mungkin dunsanak batanyo tu apo lokan tu.

Lokan itu adalah sejenis kerang air payau. Habitat atau tampek hiduik nyo air payau cando muaro batang ayia. Jadi urang Minang yang tingga di daerah dakek tapi pantai tantu nyo lah tau Bana dengan lokan ko. Kerang air tawar bahaso Indonesia nyo.

Nah dunsanak, kerang lokan ko sungguh sangaik lamak dan bergizi tinggi. Sumber protein kecek urang.

Lalu Baa caro mamasaknyo. Bumbu nyo mode randang dagiang juo. Karambia agak 2 atau 3. Lado giliang. Kalau nak harum agiah lado kutu saketek. Tu bumbu gulai lainyo, sipadeh, lingkueh, kunik, tambah Jo langkok langkok lain daun salam, daun limau, daun kunyik. Tambah saketek Jo karambia randang atau ambu-ambu.

Proses masak nyo ko yg lamo sanak. Antaro 2 sampai 3 jam. Di sangai sangai di api sedang. Bia jan anguih. Bia rancak rono randang nyo. Kecoklatan.

Kok lah masak marilah Kito makan lai sanak. Di daerah kami Pasaman Barat nan dakek pantai, randang lokan atau Pongek lokan acok di sajikan dalam alek .

Kok ado dunsaanak di rantau nan taragak, buliah pasan ka ambo. Kebetulan ambo baru baraja mangaleh onlain kecek urang jaman naw.

Mode tu nyo sanak, mokasi banyak

Pasaman Pasaman Barat , 12 Juli 2020

DISCLAIMER
Konten pada website ini merupakan konten yang di tulis oleh user. Tanggung jawab isi adalah sepenuhnya oleh user/penulis. Pihak pengelola web tidak memiliki tanggung jawab apapun atas hal hal yang dapat ditimbulkan dari penerbitan artikel di website ini, namun setiap orang bisa mengirimkan surat aduan yang akan ditindak lanjuti oleh pengelola sebaik mungkin. Pengelola website berhak untuk membatalkan penayangan artikel, penghapusan artikel hingga penonaktifan akun penulis bila terdapat konten yang tidak seharusnya ditayangkan di web ini.

Laporkan Penyalahgunaan

Komentar

Randang lokan sabana lamak, khas. Apoalai di tambah dg pakis.

12 Jul
Balas

Randang lokan sabana lamak, khas. Apoalai di tambah dg pakis.

12 Jul
Balas

Ondeh...lai ado randang lokan gratis ntuak awak buk.

12 Jul
Balas

Rancak, asau namonyo klu di piaman!

12 Jul
Balas

Wah, baru tau Wak itu namo nyo di piaman, bunda. Terima kasih

12 Jul

SKSS ya Say...!

12 Jul
Balas

Doa yg sama untuk bunda. Terima kasih .

12 Jul

rancak bana lah tu ya bun, kalo dibayang2in heheh.. salam sukses selalu

12 Jul
Balas



search

New Post