Gusnidawati,S.Pd.I

Profil Penulis Gusnidawati lahir 7Agustus 1977 di Pekan baru. ...

Selengkapnya
Navigasi Web

Batungkek jo batang taleh

“Batungkek jo batang taleh”

Idealnyo tungkek adolah tampek batumpu. Katiko kaki taraso letai, mako tungkek jadi penyangga tubuah nak jan jatuah. Bagi sibuto, tungkeklah jadi patunjuak jalan kamano kali ka malangkah. Mandeteksi ado bahayo atau melacak mano jalan nan aman ka dilalui. Bagi penguaso, tungkek adolah lambang kekuasaan.

Tapi katiko nan jadi tungkek adolah batang taleh, bisa dibayangkan. ba a batumpu jo tungkek tu? Alamat badan nan kataraok, mungkin tasungkua katunggua lapuak atau dinanti dek batu tajam! Kusuik nan indak ka salasai, auih nan indak ka dapek minum, lapa pun indak ka dapek makan.

Harapan kapado para pemimpin, jadilah tungkek nan batuah! bahan kuek, indak dek bubuak. Jadi tumpuan dek rang banyak, panuntun sibuto ka bajalan, payangga kaki nan sadang lamah. Lambang kebesaran panguaso nan bijaksano.

DISCLAIMER
Konten pada website ini merupakan konten yang di tulis oleh user. Tanggung jawab isi adalah sepenuhnya oleh user/penulis. Pihak pengelola web tidak memiliki tanggung jawab apapun atas hal hal yang dapat ditimbulkan dari penerbitan artikel di website ini, namun setiap orang bisa mengirimkan surat aduan yang akan ditindak lanjuti oleh pengelola sebaik mungkin. Pengelola website berhak untuk membatalkan penayangan artikel, penghapusan artikel hingga penonaktifan akun penulis bila terdapat konten yang tidak seharusnya ditayangkan di web ini.

Laporkan Penyalahgunaan

Komentar




search

New Post