Haryenti

Hobbi menulisku tersalur berkat rajin membaca pada waktu kecil dulu. Dulu hobbi menulisku tersalur pada catatan diariku, tersalur pada mading sekolahku. Sekaran...

Selengkapnya
Navigasi Web
Bakso....Bakso..

Bakso....Bakso..

Tantangan Hari ke -165

#TantanganGurusiana

#Tantangan Menuju 365 Hari

Halloo bundoooo,,suo kito baliak di dapua Upiak. Kali ko Upiak babagi resep cara mambuek bakso. Mumpung hari Rayo Kurban dak bara hari lai, jadi para bundo-bundo tacinto bisa marancang sabagain dagiang kurbannyo untuk dibuek makanan kasukaan anak-anak dan kaluarganyo.

Bahan-bahannyo:

1. Dagiang ½ Kg

2. Bawang Putiah 5 siung

3. Ladaku 2 sdm

4. Beking Royal 1 sdm

5. Tapuang Tapioka ¼ Kg

6. Minyak Manih 4 sdm

7. Batu Es

8. Garam sacukuiknyo

Caro mambuek

Dagiang dicincang-cincang, taruiah di blender sampai haluih. Masuk an bawang putiah yang lah digiliang, minyak manih, ladaku, beking royal jo garam, sado bahanko diblender. Kalau lah haluiah dagiang dan lah manyatu bahan-bahan tu matian blender, tuang ka baskom taruiah masuk an tapuang tapioka saketek saketek, sampai dagiang bakso bisa dicetak. Kalau lah pas bakso siap dicetak pakai sendok jo kepalan di tangan.

Kalau lah siap dicetak, abuaih bakso jo aia manggalagak. Bakso nan tarapuang kateh berarti lah masak. Bakso nan lah masak, dibangkik siaptu masuk an ka baskom nan baisi batu es. Padian dirandam dulu sakitar 10 minik.

Siap dirandam jo batu es, bakso siap dimakan. Labiah lamak kalau dibuek an kuah sup pakai mie hun, dan tambah saos jo kecap. Bakso bisa lo dijadian untuk pancampua sayua bungo lomak, atau bakso nyo bisa lo ditusuak, taruiah dibaka agiah kecap. Pasti anak-anak pado suko.

Salamaik mancubo bundo-bundo,,mudah-mudahan baguno resep nan Upiak bagianko.

Solok, 26 Juli 2020

DISCLAIMER
Konten pada website ini merupakan konten yang di tulis oleh user. Tanggung jawab isi adalah sepenuhnya oleh user/penulis. Pihak pengelola web tidak memiliki tanggung jawab apapun atas hal hal yang dapat ditimbulkan dari penerbitan artikel di website ini, namun setiap orang bisa mengirimkan surat aduan yang akan ditindak lanjuti oleh pengelola sebaik mungkin. Pengelola website berhak untuk membatalkan penayangan artikel, penghapusan artikel hingga penonaktifan akun penulis bila terdapat konten yang tidak seharusnya ditayangkan di web ini.

Laporkan Penyalahgunaan

Komentar

Terima kasih resepnya bun. Salam sukses

26 Jul
Balas

Ok bun, salam

26 Jul

Terimakasih Bu ilmunya....rayo haji insyaallah dicubo

26 Jul
Balas

Siap di eksekusi bsuak y bun

26 Jul

Tarimo kasiah resepnyo uni...

26 Jul
Balas

oke iraa

28 Jul

oke iraa

28 Jul

Terima kasih bu Yen resepnya...Santiang bana bu Yen buat Bakso...ambo suko jo bakso ko.

26 Jul
Balas

Hee,, lai saketek pak

26 Jul

Bakso nya ditunggu dirumah ya he he

26 Jul
Balas

tunggu daging korban luh dih,hee

28 Jul

mau la bun..... resepnya mantul

26 Jul
Balas

siip say

28 Jul



search

New Post