Haryenti

Hobbi menulisku tersalur berkat rajin membaca pada waktu kecil dulu. Dulu hobbi menulisku tersalur pada catatan diariku, tersalur pada mading sekolahku. Sekaran...

Selengkapnya
Navigasi Web
Pentigraf  (21), Sibungsu Nak Baradiak Lai

Pentigraf (21), Sibungsu Nak Baradiak Lai

Tantangan Hari ke -150

#TantanganGurusiana

#Tantangan Menuju 365 Hari

Kamanakan pak Malin baru sajo malahian di Rumah Sakik. Bararti lah batambah pulo cucu pak Malin sorang lai, cucu padusi nan ka tujuah. Lah gaek malah ruponyo, dek lah banyak cucu pak Malin kironyo. Walau sabananyo umua pak Malin lun gaek bana, soalnyo anak bungsu pak Malin baru baumua 5 tahun.

Barangkeklah pak Malin jo urang rumahnyo mancaliak cucu nan baru lahia tu. Anak pak Malin nan bungsu nak manuruik pulo, dek nio pulo basuo jo adiak barunyo. Tapaso lah babawao juo inyo dek lah manangih nak ikuik pulo.

Katiko urang rumah pak Malin manggendong cucunyo tu, anak bungsu pak Malin batanyo dengan lugunyo, “Ba aa caronyo bisa punyo adiak ko Yah, dedek nak nio adiak looo?”. Suruah ibu makan banyak-banyak, bia paruiak ibu gadang, kok gadang paruik ibu tu tando ado adiak nah, jawek Pak Malin galak tasengeng sambia mangijok an mato ka urang rumahnyo.

Solok, 11 Juli 2020

DISCLAIMER
Konten pada website ini merupakan konten yang di tulis oleh user. Tanggung jawab isi adalah sepenuhnya oleh user/penulis. Pihak pengelola web tidak memiliki tanggung jawab apapun atas hal hal yang dapat ditimbulkan dari penerbitan artikel di website ini, namun setiap orang bisa mengirimkan surat aduan yang akan ditindak lanjuti oleh pengelola sebaik mungkin. Pengelola website berhak untuk membatalkan penayangan artikel, penghapusan artikel hingga penonaktifan akun penulis bila terdapat konten yang tidak seharusnya ditayangkan di web ini.

Laporkan Penyalahgunaan

Komentar

Pentigraf mulok...keren buk...tapi cuma paham pak Malin tambah cucu...hehe.

11 Jul
Balas

Hee,, bahasa padang itu buu

11 Jul

Pentigraf bahasa daerah, tak paham saya bunda... Hehe... Salute

11 Jul
Balas

Diterjemahkan hrusnya ya buu.. Hee

11 Jul

Hi hi hi anak santiang jawaban ancak. Barakallahu fiik

12 Jul
Balas

manksii bun

12 Jul

Citemok2 siakoooo

11 Jul
Balas

Heee

11 Jul

Citemok2 siakoooo

11 Jul
Balas

aduuh basanyo..paham saketek ambo

11 Jul
Balas

Harus belajar bhasa pdang dlu y pak, hee

12 Jul

Mantul bu Yen....

11 Jul
Balas

Mksii bu kd

12 Jul

Makanlah gak banyak bu bia ado adiak si bungsu..

12 Jul
Balas

Ko lh bonsor kni dek bnyak mkan buk ben, hee

12 Jul

Pokoknya keren!

11 Jul
Balas

Mksii pak

11 Jul

Ha ..ha ...iyolah bakandak pulo sibungsu!

11 Jul
Balas

Haaa

12 Jul

keren pentigrafnya buk Har

11 Jul
Balas

Mksii y pak

11 Jul

smg sukses sll

11 Jul
Balas

salam literasi ya

11 Jul
Balas

Agiah lah adiak baru ciek kecaan ka pak malin...

11 Jul
Balas

Haaa

11 Jul

Santiang bu Yen buek pentigraf bahaso minang. Tagalak wak dek nyo. Keren.lah..

11 Jul
Balas

Hee, apak.. Mksii

11 Jul

Masih bisa kok si bungsu baradiak he he

11 Jul
Balas

Haa, pacu wak eee

11 Jul

Santiang uni, keceknyo hari ko bahasa urang awak sadonyo!

11 Jul
Balas

iyoo diak, hari ko bahasa daerah kito laiii

11 Jul



search

New Post