Haryenti

Hobbi menulisku tersalur berkat rajin membaca pada waktu kecil dulu. Dulu hobbi menulisku tersalur pada catatan diariku, tersalur pada mading sekolahku. Sekaran...

Selengkapnya
Navigasi Web
Pentigraf  (28  ), Rumah Makan di Pasawangan

Pentigraf (28 ), Rumah Makan di Pasawangan

Tantangan Hari ke -164

#TantanganGurusiana

#Tantangan Menuju 365 Hari

Sanang hati pak Malin katiko tau Paduko kawan samo sakalonyo dulu, manamuinyo ka rumah. Lah hampia satahun duo sajoli ko dak basuo. Karano Paduko bakarajo pulang baliak taruiah ka pulau Jawa, mambawo oto fuso. Pulang ka kampuang manamui anak istrinyo cuma sakali-sakali katiko karajonyo lai agak santai.

Dan kabatulan pulang kini ko dapek jatah istirahat agak lamo, makonyo Paduko nio bana basuo jo Malin, konco areknyo. Kironyo Paduko manawarkan Malin pai karajo samo inyo. Dek mancaliak Paduko lah sukses, samangaiak lo Malin nak manuruik katiko lah dapek ijin dari Upiak urang rumahnyo.

Barangkeklah Malin jo Paduko ka pulau Jawa. Sampailah Paduko mambarantian otonyo di Rumah Makan nan talatak di pasawangan. Kato Paduko iko Rumah Makan nan paliang lamak. Mancaliak merek Rumah Makannyo Malin tamanuang, pas pulo urang rumahnyo manelpon mananyoan lah dima posisinyo kini. Tagigik lidah Malin kok ka mangatoan sadang makan di Rumah Makan “Bini Mudo”

Solok, 25 Juli 2020

DISCLAIMER
Konten pada website ini merupakan konten yang di tulis oleh user. Tanggung jawab isi adalah sepenuhnya oleh user/penulis. Pihak pengelola web tidak memiliki tanggung jawab apapun atas hal hal yang dapat ditimbulkan dari penerbitan artikel di website ini, namun setiap orang bisa mengirimkan surat aduan yang akan ditindak lanjuti oleh pengelola sebaik mungkin. Pengelola website berhak untuk membatalkan penayangan artikel, penghapusan artikel hingga penonaktifan akun penulis bila terdapat konten yang tidak seharusnya ditayangkan di web ini.

Laporkan Penyalahgunaan

Komentar

ha..ha...ha...harusnya rumah makan bini mudo yang jadi twistnya pasti lebih seru...keren bucan... sukses selalu

26 Jul
Balas

mksii bun

26 Jul

mksii bun

26 Jul

ha ha ha uni mantap

25 Jul
Balas

maksii say

25 Jul

Haha..iyo ado mah bu yen..di pakan baru ..

25 Jul
Balas

Hee tau buk epa yoo

25 Jul

ha..ha

25 Jul
Balas

hee,,hee

25 Jul

Hahahaha.... Babaliak pulang ka rumah, Malin dicarai jo bininyo. Ondak pai ka rumah 'Bini Mudo'?

25 Jul
Balas

Haa.. Iyaa bana nah pak,, mksii lh singgah yo pak

25 Jul

Hahaha....ijan disabuik rumah makan bini mudo...kataoan rumah makan pasawangan...rancak pentigraf bu Yen.

25 Jul
Balas

atau katoan rumah makannyo dak do merek yo pak,hee,,mkasii pak

25 Jul

Ha..ha.. mantap bana!Kok di kecekan di rumah makan bini mudo, tu alamaik ka parang tibo di rumah.

25 Jul
Balas

haa,,iyoo bun..parang katigo beko jadinyo

25 Jul

Masih ingat ambo bahasa minang!

25 Jul
Balas

Paham ical bhasa minang uni kan

25 Jul

tetap semangat, Keren banget bunda, salam sukses dan salam literasi

25 Jul
Balas

Mksii ya nurhalima

25 Jul



search

New Post