Haryenti

Hobbi menulisku tersalur berkat rajin membaca pada waktu kecil dulu. Dulu hobbi menulisku tersalur pada catatan diariku, tersalur pada mading sekolahku. Sekaran...

Selengkapnya
Navigasi Web
Syorganyo Desa Saribu Bungo

Syorganyo Desa Saribu Bungo

Tantangan Hari ke -151

#TantanganGurusiana

#Tantangan Menuju 365 Hari

Mumpung maso liburan masih tasiso, alangkah baiaknyo bagi yang hobbi berdarmawisata, untuak bakunjuang ke sabuah desa terindah yang ado di kabupaten Solok, namonyo desa Talang Babungo, tapeknyo di jorong Tabek, Kecamatan Hiliran Gumanti, kabupaten Solok Sumatera Barat.

Sambia bakaliliang di desa ko, ado zona-zona nan bisa kito lewati. Satiok sisi-sisi jalan panuah jo bungo-bungo nan rancak yang sadang mekarnyo. Beribu-ribu bungo berwarna warni, mambuek hati urang nan mancaliaknyo ikuik babungo pulo. Mulai masuak gerbang objek wisata, para pengunjung dikenali tiok-tiok zona, mulai dari zona 1 sampai zona 11, sadonyo mambuek kito pasti badacak kagum malewatinyo.

Di zona 4 kito akan basuo Rumah Pintar kabanggaan desa ko, mambuek pikiran sajuak katiko mambaco buku-buku yang tasadio, taraso mambuek para pangunjuang betah balamo-lamo mambaco disinan. Ditambah pulo dek sajuaknyo alam bisa manimbulkan minat baca, karano suasana nan sangaiak mendukung.

Di zona lain kito bisa mamandang kebun tabu. Dan kironyo desa ko penghasil gulo tabu. Penghasil gulo samuik namonyo, gulo yang barasal dari aia niro. Sungguah suatu sumber daya manusia nan sangaik bapotensi untuak manambah penghasilan hiduik masyarakatnyo.

Untuak urang kabupaten Solok khususnyo, sangaik rugi kalau alun pernah datang ka siko. Ka tampaik yang batua-batua alami suasana pedesaannyo. Desa saribu bungo, syorganyo desa urang Talang Babungo.

Solok, 12 Juli 2020

DISCLAIMER
Konten pada website ini merupakan konten yang di tulis oleh user. Tanggung jawab isi adalah sepenuhnya oleh user/penulis. Pihak pengelola web tidak memiliki tanggung jawab apapun atas hal hal yang dapat ditimbulkan dari penerbitan artikel di website ini, namun setiap orang bisa mengirimkan surat aduan yang akan ditindak lanjuti oleh pengelola sebaik mungkin. Pengelola website berhak untuk membatalkan penayangan artikel, penghapusan artikel hingga penonaktifan akun penulis bila terdapat konten yang tidak seharusnya ditayangkan di web ini.

Laporkan Penyalahgunaan

Komentar

Dak ajak- ajak

12 Jul
Balas

Dibwo suak buk uci

13 Jul

Keren yen..desa yang tidak saja tapi juga bersih ssngat

13 Jul
Balas

Baoklah wak k situ bsuak bu yen

12 Jul
Balas

Jd buk epa

13 Jul

Rancak Bu. Semangat. Semoga ibu sehat dan makin sukses dalam berkarya aamiin. Salam kenal dan salam literasi Bu

12 Jul
Balas

Iyoo bu,

13 Jul

Yo amuah lo pai kasitu nyo bun.m.sabana rancak pandanganyo....moga sukses selalu bun

12 Jul
Balas

Sip bun, mksii

13 Jul

Yo sabana rancak bu yen ...amuah lo awak pai ka sinan

16 Jul
Balas



search

New Post