isnan adi

Saya bekerja sebagai pengajar di SMA Negeri 1 Bukateja, Purbalingga, Jawa Tengah. Selain bermusik, kegiatan yang saya sukai adalah membaca dan menulis....

Selengkapnya
Navigasi Web
Cerita Banyumasan 3 Perang Dunia Ketiga
Foto: google.com

Cerita Banyumasan 3 Perang Dunia Ketiga

2

Parno: Jan kang, kayong aben ketemu rika lah mesti lagi madang. Apa ya ora linu untune nggo giling bae. Ujarku ya wetenge rika wis kaya waduk sempor. Gari ditambah bendungan kena nggo pembangkit listrik kue!

Kirno: Owalah bocah mulane aja dolanan nang kali bae. Kae sekali-kali ndeleng berita!

Parno: Berita apa si kang, kayonge ngeri temen!

Kirno: Dadi kaya kiye wong-wong pinter kue telah mrediksi garep ana perang dunia ketiga!

Parno: Terus apa hubungane karo madang!

Kirno: Lah kue wong sing kurang cerdas. Dadi aku sering madang kue dalam rangka persiapan perang dunia ketiga. Soale, mengko angger kedadian perang, diperkirakan pasokan pangan dunia kue berkurang. Golet panganan angel, bisa-bisa ora teyeng mangan. Angger wong-wong gering kaya koe paling ya bisa bertahan urip seminggu. Lah aku minimal nganti perange rampung ya esih urip soale cadangan lemake melimpah!

Parno: Oh kaya kue ya kang?

Kirno: Lah iya, wis gagean bali nganah madang disit!

DISCLAIMER
Konten pada website ini merupakan konten yang di tulis oleh user. Tanggung jawab isi adalah sepenuhnya oleh user/penulis. Pihak pengelola web tidak memiliki tanggung jawab apapun atas hal hal yang dapat ditimbulkan dari penerbitan artikel di website ini, namun setiap orang bisa mengirimkan surat aduan yang akan ditindak lanjuti oleh pengelola sebaik mungkin. Pengelola website berhak untuk membatalkan penayangan artikel, penghapusan artikel hingga penonaktifan akun penulis bila terdapat konten yang tidak seharusnya ditayangkan di web ini.

Laporkan Penyalahgunaan

Komentar




search

New Post