isnan adi

Saya bekerja sebagai pengajar di SMA Negeri 1 Bukateja, Purbalingga, Jawa Tengah. Selain bermusik, kegiatan yang saya sukai adalah membaca dan menulis....

Selengkapnya
Navigasi Web

Cerita Banyumasan #2 Tarno &Tarni

Tarni: "Jajal sih mas golet kerja, dadi bapane aku ora njengkeli aku bae. Awit mbojo tekan siki nganggur bae. Tur mbok ya isin dideleng nang wong-wong. Jajal kae melu kang Supri yakena ngode ngeduk sumur. Idep-idep nggo ngisi wektu dadi ora nyepeti mata nang umah bae"

Tarno: "Alah kae, aku ya sori ngode ngeduk sumur. Gengsi ya."

Tarni: "Ya jajal ngalamar kodean ngendi lah. Usaha!"

Tarno: "Mah, aku jane si pengin kerja, tapi langka lowongan sing sesuai dengan keahlianku. Wis muter-muter langka sing cocok."

Tarni: "Ya langka! Wong koe mung bisane ngedusi jago karo ngapusi bojone!"

DISCLAIMER
Konten pada website ini merupakan konten yang di tulis oleh user. Tanggung jawab isi adalah sepenuhnya oleh user/penulis. Pihak pengelola web tidak memiliki tanggung jawab apapun atas hal hal yang dapat ditimbulkan dari penerbitan artikel di website ini, namun setiap orang bisa mengirimkan surat aduan yang akan ditindak lanjuti oleh pengelola sebaik mungkin. Pengelola website berhak untuk membatalkan penayangan artikel, penghapusan artikel hingga penonaktifan akun penulis bila terdapat konten yang tidak seharusnya ditayangkan di web ini.

Laporkan Penyalahgunaan

Komentar




search

New Post