Luciana Syahman

Seorang guru yang sedang dan akan selalu belajar. Salah satunya, menulis. ...

Selengkapnya
Navigasi Web
Tantangan 90 hari menulis di Gurusiana hari ke-19: Mieling dinten basa indung
Spanduk mieling dinten basa indung di dunya

Tantangan 90 hari menulis di Gurusiana hari ke-19: Mieling dinten basa indung

Ping 21 Februari, enjing, nyaeta Dinten Basa Indung. Dina raraga mieling basa indung, abdi bade nyobian nyerat ku basa Sunda.

Tadi sonten, salah sawios rerencangan guru ngirim gambar di grup sakola. Seratanna, 21 Februari 2020, Dinten Mieling Basa Indung di dunya. Abdi nembe uninga yen enjing teh rupina dinten istimewa. Ku nu sanes dikomentaran, malih aya nu naroskeun kedah ngangge kabaya teu?, saurna.

Teu lami ti dinya, satpam ngadugikeun yén spanduk tos dipasang disusul Wakasek Kurikulum ngabewarakeun enjing civitas akademika bade mieling dinten basa indung. Kumargi kitu, proses diajar tur ngajar sinareng aktifitas sanesna di sakola kedah nyobi ngangge basa Sunda.

Duh rada ngahuleng ogé pami ngajar kedah ngangge basa Sunda mah. Margi mung uninga basa Sunda loma. Sanes alim, mung memang sesah bade diajarna. Jarang aya rupina nu ngangge basa Sunda tur basa Sunda na nu sae. Mugia ieu sanes tanda-tanda basa Sunda teu lami deui bade ical di dunya.

DISCLAIMER
Konten pada website ini merupakan konten yang di tulis oleh user. Tanggung jawab isi adalah sepenuhnya oleh user/penulis. Pihak pengelola web tidak memiliki tanggung jawab apapun atas hal hal yang dapat ditimbulkan dari penerbitan artikel di website ini, namun setiap orang bisa mengirimkan surat aduan yang akan ditindak lanjuti oleh pengelola sebaik mungkin. Pengelola website berhak untuk membatalkan penayangan artikel, penghapusan artikel hingga penonaktifan akun penulis bila terdapat konten yang tidak seharusnya ditayangkan di web ini.

Laporkan Penyalahgunaan

Komentar




search

New Post