Meilani Rahmawati

Belum menuliskan informasi profilenya.

Selengkapnya
Navigasi Web
Puasa di Bulan Ramadhan
Welcome to the Holy Month of Ramadan

Puasa di Bulan Ramadhan

Alhamdulillah puji syukur kanu kawasa, anu parantos masihan panjang umur disarengan ku sehat walapiat. Sahingga tiasa dugi kana sasih Romadon, sasih anu mulya anu pinuh ku rahmat sareng ampunan Allah SWT.

Abdi ngaraos bingah tiasa tepang deui sareng tiasa ngalakonan ibadah puasa romadon, mugi-mugi sing ka lebet kana pidawuh Rosul:

"man fariha bidukhuli romadhona haramallahu jasadahu 'alan Niron".

Anu hartosna:

Saha jalma anu bingah ku dongkapna sasih Romadon, maka Allah ngaharamkeun jasadna kana seuneu naraka.

Mugi-mugi Allah masihan kahiatan lahir sareng batin, sahingga tiasa sampurna ngalakonan ibadah puasa Romadon sareng ibadah-ibadah sunatna sapertos solat taraweh, tadarus Al-Qur'an, solat tengah wengi (Tahajud). Sareng mugia pandemi COVID19 sing Enggal lengit, sing sarehat, ngajalankeun aktivitas sapertos biasa deui. Mugi sing lewih sae ibadah puasa Romadon ayeuna urang sadaya.

Aamiin...

DISCLAIMER
Konten pada website ini merupakan konten yang di tulis oleh user. Tanggung jawab isi adalah sepenuhnya oleh user/penulis. Pihak pengelola web tidak memiliki tanggung jawab apapun atas hal hal yang dapat ditimbulkan dari penerbitan artikel di website ini, namun setiap orang bisa mengirimkan surat aduan yang akan ditindak lanjuti oleh pengelola sebaik mungkin. Pengelola website berhak untuk membatalkan penayangan artikel, penghapusan artikel hingga penonaktifan akun penulis bila terdapat konten yang tidak seharusnya ditayangkan di web ini.

Laporkan Penyalahgunaan

Komentar




search

New Post