Neneng Rahmia

Belum menuliskan informasi profilenya.

Selengkapnya
Navigasi Web

Du'a Jatukrami

DU'A JATUKRAMI

Nun Gusti Pangéran abdi... Mugia anjeun maparin kasinugrahan,  Ku rasa asih nu ngabeugkeut rasa sonona Rosululloh sareng Khodijah Al-Qubro, nu ku Anjeun dijantenkeun sumber cai kadeudeuhna Imam Ali sareng Siti Fatimah Az-zahro, nu ku Anjeun dijantenkeun hiasan kulawarga nabi Anjeun, Muhammad SAW.

Nun Gusti Pangéran abdi... Kalayan ridho Anjeun, jantenkeun rumah tangga abdi anu salawasna... Silih asih dina mangsa padeukeut, silih ngajaga kahormatan dina mangsa pajauh, silih hibur dina mangsa sungkawa, silih élingan lamun keur bungah, silih du'akeun dina bebeneran jeung katakwaan, tur silih nyampurnakeun dina ngalaksanakeun ibadah... Mugia Gusti Alloh Subhanahuwata'ala.. Nyampurnakeun kabagjaan, pikeun jalan ibadah jeung bakti, yén abdi sakulawarga anut ka Rosul-Na. Aamiin Yaa Robbal'alamiin.

#Réndé, 08081992

DISCLAIMER
Konten pada website ini merupakan konten yang di tulis oleh user. Tanggung jawab isi adalah sepenuhnya oleh user/penulis. Pihak pengelola web tidak memiliki tanggung jawab apapun atas hal hal yang dapat ditimbulkan dari penerbitan artikel di website ini, namun setiap orang bisa mengirimkan surat aduan yang akan ditindak lanjuti oleh pengelola sebaik mungkin. Pengelola website berhak untuk membatalkan penayangan artikel, penghapusan artikel hingga penonaktifan akun penulis bila terdapat konten yang tidak seharusnya ditayangkan di web ini.

Laporkan Penyalahgunaan

Komentar




search

New Post