N. Mimin Rukmini

N. Mimin Rukmini. Sejak gabung Media Guru, beranggapan menulis adalah kebutuhan. Beberapa hari tak menulis angan dah mulai teriris. Prinsip hidup "Aku Ing...

Selengkapnya
Navigasi Web

Saliwat Ti Nu Keur Bingung

SALIWAT TI NU KEUR BINGUNG

Maca nu ieu bingung. Maca nu beulah ditu teu manggih tungtung bingungna. Mun seug ditingalkeun da puguh pagawean. Rek nulis da nulis naon, komo bari kurang maca. Sedengkeun libur Tahun Ajaran Baru geus katompernakeun. Antukna gep deui kana laptop, bari jeung bingung tea.

Hujan gede wanci asar asa tiis, nyimbutan kabingung. Kuring ninyuh cikopi. Suruput-suruput, kopi panas ngereuyeuh diinum. Kadaharan bangsaning nuasin rada dikumpul-kumpul sugan bisa mapalerkeun sirah nu keur lieur ku kabingung. Leungeun sabeulah gep kana laptop nu titadi geus hurung, atuh lengeun sabeulah deui gep kana kurupuk, dihuapkeun bari kakaraukan.

Laptop nucampego wae antukna ngeureuyeuh dibuka. Kuring noong pelatihan mandiri dina platform Merdeka Mengajar nu geus sababaraha poe teu dibuka. "Euh geuning loba keneh hanca tugasna, beu!" gerentes hate. Antukna kuring mikir, ngaranna ge pelatihan mandiri ari nyalse nya gawean, ari ripuh nya tingalkeun heula. Loba gawe teu kudu bingung, tapi kudu mikir. Ulah cicing wae lamun urang hayang maju. Alhamdulillah, dak dumadak sirah lieur rada ngemplong. Da eta kungaji diri, eh duka ku nulis, duka ku cikopi. Cag, ah! Beres ieu tulisan, sirah ngemplong. Alhamdulillah!

Wanci asar, 13 Juli 2022

DISCLAIMER
Konten pada website ini merupakan konten yang di tulis oleh user. Tanggung jawab isi adalah sepenuhnya oleh user/penulis. Pihak pengelola web tidak memiliki tanggung jawab apapun atas hal hal yang dapat ditimbulkan dari penerbitan artikel di website ini, namun setiap orang bisa mengirimkan surat aduan yang akan ditindak lanjuti oleh pengelola sebaik mungkin. Pengelola website berhak untuk membatalkan penayangan artikel, penghapusan artikel hingga penonaktifan akun penulis bila terdapat konten yang tidak seharusnya ditayangkan di web ini.

Laporkan Penyalahgunaan

Komentar




search

New Post