Sigit Priyo Prasetyanto

Belum menuliskan informasi profilenya.

Selengkapnya
Navigasi Web
Uwan

Uwan

Crita iki kasunyatan dudu ngoyoworo apa maneh mung gawe-gawe. Dina selasa surya kaping 31 Januari 2017 kapungkur nalikane aku melu RAT Koperasi ing Tanjungsari, aku ketemu salah sawijining piyantun kang ngasto ing kono. tak sebut wae inisiale MJ. Aku wis suwe kenal karo pak MJ nalikane piyantune ngasto ing Tepus. Wis akeh aku ngobrol ngalor ngidul ngulon ngetan, ujuk2 makjegagik pak MJ mundhut pirsa : "kowe ki lahiran taun pira???

Aku wiwit ra penak amarga ngerti arah pitakone. Pak MJ nerusake :"suwidak pira, opo pitungpuluh pira..?" kancaku kang lungguh ing kiwoku langsung jawab :"lha tuwo kula nggeh pak."

Banjur Aku noleh neng mburi ndelok doorprize utama RAT Koperasi "#wedhus_putih. Makcemlong aku jawab pak MJ : "pak, mendo niku taksih enom ning pun putih kabeh...

Pak MJ mung gembujeng...

#uwanen_alhamdulillah

DISCLAIMER
Konten pada website ini merupakan konten yang di tulis oleh user. Tanggung jawab isi adalah sepenuhnya oleh user/penulis. Pihak pengelola web tidak memiliki tanggung jawab apapun atas hal hal yang dapat ditimbulkan dari penerbitan artikel di website ini, namun setiap orang bisa mengirimkan surat aduan yang akan ditindak lanjuti oleh pengelola sebaik mungkin. Pengelola website berhak untuk membatalkan penayangan artikel, penghapusan artikel hingga penonaktifan akun penulis bila terdapat konten yang tidak seharusnya ditayangkan di web ini.

Laporkan Penyalahgunaan

Komentar

Siipp... Lanjut..

02 Feb
Balas

Siipp... Lanjut..

02 Feb
Balas

Siipp... Lanjut..

02 Feb
Balas

Siipp... Lanjut..

02 Feb
Balas

Siipp... Lanjut..

02 Feb
Balas



search

New Post