Rini Sulastri

Saya Rini Sulastri Mengajar di SMAN 1 Rangkasbitung mata pelajaran Kimia, lahir di Purworejo pada tanggal 21 Mei 1966. Jadi guru adalah impianku dan orang tuaku...

Selengkapnya
Navigasi Web
GUYUP RUKUN

GUYUP RUKUN

Guyup rukun

Oleh Rini Sulastri

Dados jalmi ingkang saged katampi sedulur kabeh kudu bisa saling menghargai. Dados piyayi meniko kedah tulung tinulung, guyup rukun ugi saling peduli. Kudu biso empan papan. Sing tuwo bisa mangerteni kareping anak. Sing luwih nom yo kudu sopan karo piyantun sepuh. Wujud kormat karo wong tuwo biso akeh carane, antarane ketok soko tindak tanduke, ucapane ugo piye carane mutuske yen ono permasalahan. Ojo sok mutus pembicaraan yen wong tuwo lagi ngendiko. Opo meneh yen wong tuwo lagi nasehati sekecap dibalese sepuluh kecap. Wah ora apik iku. Yen ono tanggane lagi ono kesulitan hayo podho di bantu, sak kuwate. Pegawean abod yen di garap bareng-bareng biso dadi entheng. Ngertio yen awake dhewe ono kesulitan utowo kesusahan sing paling cedhak disambati yo tanggane. Mulakno kito kudu guyup rukun karo tonggo. Rukun agawe sentosa crah agawe bubrah.

Sumurbuang, 9 Januari 2022 #tagur_16 #gurusiana

DISCLAIMER
Konten pada website ini merupakan konten yang di tulis oleh user. Tanggung jawab isi adalah sepenuhnya oleh user/penulis. Pihak pengelola web tidak memiliki tanggung jawab apapun atas hal hal yang dapat ditimbulkan dari penerbitan artikel di website ini, namun setiap orang bisa mengirimkan surat aduan yang akan ditindak lanjuti oleh pengelola sebaik mungkin. Pengelola website berhak untuk membatalkan penayangan artikel, penghapusan artikel hingga penonaktifan akun penulis bila terdapat konten yang tidak seharusnya ditayangkan di web ini.

Laporkan Penyalahgunaan

Komentar




search

New Post