Susanti, S.Pd

Bertugas di SDN 01 Muara Panas lahir di Muara Panas Kec. Bukit Sundi Kab.Solok.Menulis salah satu cara menunjukkan diri pada dunia, bahwa kita ada.😍...

Selengkapnya
Navigasi Web
Hari Pasa (H5)

Hari Pasa (H5)

Sampai di rumah, Fahim nampak gadang ati. Nasi goreang nan di bao ka sakola untuek ari pasa, habih tajua.

"Wak bagi duo se pitihnyo, Bu."

"Ndak takah tu etongan urang manggaleh do, Im. Wak etong pokok mambuek nasi goreang ko dulu. Bara bali bareh, lado, bawang, talue, tomat, mantimun jo plastik pambungkuihnyo. Sudah tu baru labonyo wak bagi duo."

"Namueh lo takah itu dek, Bu. Payah se lah , Im manggaleh," jaweknyo ndak pueh.

"Iyo sarupo itu, sadonyo bantuek itu urang manggaleh. Kalau pitih dibagi rato, bisuek jo aa wak pokok manggaleh lai."

Ado rancak lo ari pasa nan diadoan di sakola ko. Anak-anak baraja barani, indak malu manjua galeh jo baraja baretong, manarimo pitih dan pandai maetong baliek pitih.

Mambangkik jiwa kewirausahaan kecek urang kini, manumbuahkan kreatifitas dan inovasi, tamasuak paham dunia bisnis.

DISCLAIMER
Konten pada website ini merupakan konten yang di tulis oleh user. Tanggung jawab isi adalah sepenuhnya oleh user/penulis. Pihak pengelola web tidak memiliki tanggung jawab apapun atas hal hal yang dapat ditimbulkan dari penerbitan artikel di website ini, namun setiap orang bisa mengirimkan surat aduan yang akan ditindak lanjuti oleh pengelola sebaik mungkin. Pengelola website berhak untuk membatalkan penayangan artikel, penghapusan artikel hingga penonaktifan akun penulis bila terdapat konten yang tidak seharusnya ditayangkan di web ini.

Laporkan Penyalahgunaan

Komentar




search

New Post