syarifah nihayati

Belum menuliskan informasi profilenya.

Selengkapnya
Navigasi Web

Welingan Kanggo Kang Eko Pemred

Inyong bungah ora etung dong Kang Eko nyiarna pengumuman lamona Dina Setu para gurusianer nek arep nulis kuwe nganggoa basa daeraeh dhewek-dhewek.

Kesempatan kiye unggal minggune Tek enteni nggo tamba utawane nggo mbuang sebel puyeng. Deneng kaya kuwe ? Genah kaya kuwe koh! Sebabe Inyong ilate olahraga Karo tenggorokane. Ngomong Ngapak ndeplak marekna bala ilat, lambe, lly padha ngulet mbarang uwis maca tembung Ngapak. Kahanan kiye marekna gemuyu, peseduluran tambah raket, kena nggo represiing,lly.

Lha nengkene Inyong kepengin matur Maring Kakange, kepriwe nek dinane ora mung Setu. Tapi minggune iya, Ben tambah segerr..

Kepripun Kang Eko??

DISCLAIMER
Konten pada website ini merupakan konten yang di tulis oleh user. Tanggung jawab isi adalah sepenuhnya oleh user/penulis. Pihak pengelola web tidak memiliki tanggung jawab apapun atas hal hal yang dapat ditimbulkan dari penerbitan artikel di website ini, namun setiap orang bisa mengirimkan surat aduan yang akan ditindak lanjuti oleh pengelola sebaik mungkin. Pengelola website berhak untuk membatalkan penayangan artikel, penghapusan artikel hingga penonaktifan akun penulis bila terdapat konten yang tidak seharusnya ditayangkan di web ini.

Laporkan Penyalahgunaan

Komentar

Bravo!

09 Dec
Balas

seneng maca tulisn kiye, najn telat ya mbokayu Titi

08 Jan
Balas

Setu bae lah b Titi, setu tok be ora teyeng nulis terus, kadang bolong

09 Dec
Balas

Hehehe...lucu bun

09 Dec
Balas

Kancaku sing kiye pancen imut-imut, tur lucu...

12 Dec
Balas



search

New Post