TITIK UMI KARYANI

Sehelai daun keringpun tak akan jatuh tanpa seizin Alloh, begitu pula semua hal yang datang dan pergi dalam hidup kita, maka bersabarlah. ...

Selengkapnya
Navigasi Web
Gurit Alit Kagem Dik Upik

Gurit Alit Kagem Dik Upik

ULANG TAHUN

Srengene wis tangi madhangi jagat nyisihke wengi nandake dinane wis ganti Wektu terus lumaku ora krasa wis meh lingsir umurku wis wayahe kudu nyuda saka pepaese donya meper tumindak muspra pangucap kang tanpa guna menebing kalbu lan rasa tumungkul madhep bantala nyiapke jiwa lan raga kanggo sangu sowan Gusti kang Maha Kuasa.

Bantul, 17 Maret 2019

DISCLAIMER
Konten pada website ini merupakan konten yang di tulis oleh user. Tanggung jawab isi adalah sepenuhnya oleh user/penulis. Pihak pengelola web tidak memiliki tanggung jawab apapun atas hal hal yang dapat ditimbulkan dari penerbitan artikel di website ini, namun setiap orang bisa mengirimkan surat aduan yang akan ditindak lanjuti oleh pengelola sebaik mungkin. Pengelola website berhak untuk membatalkan penayangan artikel, penghapusan artikel hingga penonaktifan akun penulis bila terdapat konten yang tidak seharusnya ditayangkan di web ini.

Laporkan Penyalahgunaan

Komentar

Sae kangge pepeling.. Tumrab gesang engkang bening.. Tumuju dhumateng Pangeran engkang peparing.. Nuwun. Sugeng enjang.

17 Mar
Balas

Gesang ingkang bening linambaran manah ingkang Wening.... maturnuwun pak Tanto...salam literasi

17 Mar

Matur nuwun Mbak..gurit kang apik, marai aku mbrebes mili. Mugo umur kang wes ndungkap surup, bisaa migunani, tansah linuber berkahing Gusti..Barakallah Mbak Titik

17 Mar
Balas

Aaamiiin.... aaamiiin ya rabbal'alamin

18 Mar

Bu Titik memang joss dalam geguritan. Ajari saya Bu Titik..

17 Mar
Balas

Waduh....itu sederhana banget Bu...masih belajar

17 Mar

Dik Upik....Sugeng Ambal Warsa, Mugi Mugi Alloh SWT tansah paring yuswa ingkang barakah....aamiin

17 Mar
Balas



search

New Post