Yulfia Afaz,S.Pd

Belum menuliskan informasi profilenya.

Selengkapnya
Navigasi Web
Naiak Odong-Odong (83)

Naiak Odong-Odong (83)

#Tantangan Menulis Hari Ke-83

Permainan anak zaman kini banyak modenya. Ndak sarupa awak saisuak yang bamain jo alam dan memanfaatkan alam. Sabuiklah game online dan sejenisnyo. Tapi walaupun baitu, ado permainan yang jauh dari smartphone. Kami manyabuiknyo odong-odong. Odong-odong marupokan kendaraan yang bisa diatur kecepatannyo. Satu odong-odong terdiri ateh beberapo kendaraan. Setidaknyo ado anam kendaraan. Ado honda dan ado oto. Nan labiah unik kan lagunyo. Naiak odong-odong ndak lamak kalau ndak diiringi musik. Makonyo odong-odong manggunokan lagu anak-anak sebagai pengiringnyo.

Malam kini, kami naiak odong-odong baliak. Anak gadih yang baduo tu ndak bosan-bosan naiak odong-odong do. Lah abih lagunyo, minta tambuah Heee...tapi bialah. Sakali-sakali, daripado manonton HP karajonyo.

Harau, 26 Maret 2022

DISCLAIMER
Konten pada website ini merupakan konten yang di tulis oleh user. Tanggung jawab isi adalah sepenuhnya oleh user/penulis. Pihak pengelola web tidak memiliki tanggung jawab apapun atas hal hal yang dapat ditimbulkan dari penerbitan artikel di website ini, namun setiap orang bisa mengirimkan surat aduan yang akan ditindak lanjuti oleh pengelola sebaik mungkin. Pengelola website berhak untuk membatalkan penayangan artikel, penghapusan artikel hingga penonaktifan akun penulis bila terdapat konten yang tidak seharusnya ditayangkan di web ini.

Laporkan Penyalahgunaan

Komentar




search

New Post